EFOOD

Σούπερ μάρκετ

Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες ψωνίζουν μέσω ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Σε πορεία ανάπτυξης βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να δαπανούν το 2024 για τις ηλεκτρονικές τους αγορές 335 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (αύξηση 9% σε σχέση με το 2023).
NEWSROOM /
Efood

Η efood εξαγοράζει την Kioskys

H Delivery Hero, στο δυναμικό της οποίας εντάσσεται το efood, επιβεβαιώνει, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, πως προχώρησε σε σύναψη συνεργασίας με τον όμιλο Μούχαλη για την κυριότητα των θυγατρικών εταιρειών ALPHA διανομές και INKAΤ στις 02 Σεπτεμβρίου του 2021.
NEWSROOM /
Το efood υιοθετεί νέο μοντέλο συνεργασίας στον τομέα υπηρεσιων delivery

Το efood υιοθετεί νέο μοντέλο συνεργασίας στον τομέα υπηρεσιων delivery

Oι διανομείς θα έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν είτε με εξαρτημένη σχέση εργασίας, με τον καθιερωμένο τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η εταιρεία μέχρι τώρα, είτε ως ανεξάρτητοι συνεργάτες, μέσω του νέου μοντέλου που εισάγει η εταιρεία.
NEWSROOM /