Η Taylor Swift είχε την καλύτερη χρονιά από οποιονδήποτε επιχειρηματία εδώ και χρόνια
Η διάσημη Αμερικανίδα τραγουδίστρια, Taylor Swift, δε χρειάστηκε να διοικήσει κάποια κολοσσιαία εταιρεία για να καταξιωθεί επιχειρηματικά φέτος και να κερδίσει πολλά χρήματα.
Ωστόσο, όπως τονίζει σε ανάλυσή του το CNN, προχωρώντας την καλλιτεχνική της καριέρα θα μπορούσε να θεωρείται ως τις μία πιο επιτυχημένες επιχειρηματίες της χρονιάς που φεύγει, το 2023.
Η περιοδεία της, Eras, γέμισε τόσα στάδια σε ολόκληρο τον κόσμο και πούλησε τόσο πολλά προϊόντα στους θαυμαστές της που πήγαν στις συναυλίες που κατάφερε να την κάνει δισεκατομμυριούχο. Σε αυτό βεβαίως συνέβαλε και η ταινία από την περιοδεία της, η οποία έσπασε τα ταμεία στους κινηματογράφους από το πρώτο Σαββατοκύριακο της προβολής της.
Τα φετινά κατορθώματα της Taylor Swift θα μπορούσαν να εντυπωσιάσουν και τους πιο επιτυχημένους CEO τη λίστας εταιρειών του Fortune 500.
Η διάσημη τραγουδίστρια κατάφερε να «διοικήσει» μια πιστή βάση θαυμαστών που βγήκαν πανέτοιμοι να ξοδέψουν σε μια οικονομία που βασίζεται κυρίως στις καταναλωτικές δαπάνες. Αυτό θα αποτελούσε μεγάλη επιτυχία για κάθε επιχειρηματία – είτε φέρει είτε όχι τον τίτλο του «διευθύνοντος συμβούλου».
Κανένας άλλος επικεφαλής εταιρείας στην πρόσφατη αμερικανική ιστορία δεν κατάφερε να εμπνεύσει τόσο μεγάλο ενθουσιασμό στους πελάτες, τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε διεθνές επίπεδο.
Η μεγάλη επιτυχία της Taylor Swift αντανακλάται πρώτα απ’ όλα στη διεθνή περιοδεία της, Era, η οποία θα συνεχιστεί έως το τέλος του 2024. Η εταιρεία, μάλιστα, που οργανώσει την περιοδεία ανακοίνωσε ότι είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της – εδώ και είκοσι χρόνια – με τις πωλήσεις των εισιτηρίων να ξεπερνούν πολλούς άλλους διάσημους καλλιτέχνες.
Η ίδια η Taylor Swift δεν έχει ανακοινώσει ακριβή νούμερα, ωστόσο οι ειδικοί υπολογίζουν σε δισεκατομμύρια το τζίρο της περιοδείας της. Η εταιρεία, Pollstar, εκτιμά ότι οι πρώτες 60 συναυλίες έχουν ήδη κάνει τζίρο που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Η επιτυχία των συναυλιών ήταν τόσο μεγάλη στις ΗΠΑ, που πολλοί θαυμαστές της Taylor Swift αγόρασαν εισιτήρια στη μαύρη αγορά ακόμα και αυξημένα κατά 741% σε σχέση με την προηγούμενη περιοδεία της, στα 1.607 δολάρια.
Όπως λένε, η Taylor Swift είναι και πολύ γενναιόδωρο αφεντικό, μοιράζοντας μπόνους 100.000 δολαρίων στους οδηγούς των φορτηγών της περιοδείας της, Eras, μέσα στο καλοκαίρι.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι ότι το καραβάνι της περιοδείας της έμοιαζε να είναι μία αυτόνομη οικονομική δραστηριότητα, καθώς διέσχιζε τις Αμερικανικές πόλεις, με τους θαυμαστές να αγοράζουν μανιωδώς τα προϊόντα με το πρόσωπό της.
Τα δωμάτια των ξενοδοχείων, στα οποία βρίσκονταν η περιοδεία, γέμιζαν σε χρόνο ρεκόρ, τα καταστήματα ξεπουλούσαν τα πάντα και η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ κατέγραφε ρεκόρ οικονομικής δραστηριότητας σε κάθε πόλη…