BMW - Mercedes-Benz: Πού και σε ποιον τομέα θα συνεργασθούν οι δύο μεγάλοι «εχθροί»

NEWSROOM
 BMW - Mercedes-Benz: Πού και σε ποιον τομέα θα συνεργασθούν οι δύο μεγάλοι «εχθροί»

Θέλοντας να επιταχύνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και να κλείσουν το χάσμα με την ηγέτιδα στον εν λόγω κλάδο την αμερικανική Tesla, οι BMW και Mercedes-Benz αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, οι δύο γερμανικές εταιρείες κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων θα συνεργασθούν από κοινού για την ανάπτυξη ενός δικτύου ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.

Οι δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα συστήσουν μια κοινοπραξία με όχημα τις θυγατρικές τους εταιρείες στην Κίνα, με στόχο να αναπτύξει το δίκτυο τα σταθμών ταχείας φόρτισης σε περιοχές που οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι σημαντικές. Οι πρώτοι σταθμοί φόρτισης θα τεθούν σε λειτουργία το επόμενο έτος, με τις δύο εταιρείες να επιδιώκουν έως το 2026 να έχουν εγκαταστήσει περισσότερους από 1.000 σταθμούς.

Ακόμη και να ευοδωθούν τα σχέδια, οι σταθμοί αυτοί θα υπολείπονται των περισσότερων από 1.600 που επί του παρόντος έχει εγκαταστήσει και λειτουργούν στην Κίνα η Tesla.

Η BMW και η Mercedes, οι οποίες ήδη συνεργάζονται με άλλες εταιρείες για την ανάπτυξη του δικτύου σταθμών ταχείας φόρτισης Ionity στην Ευρώπη, θέλουν το δίκτυο στην Κίνα να μπορεί να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα εταιρειών. Ορισμένες υπηρεσίες, όπως οι ηλεκτρονικές κρατήσεις, θα είναι αποκλειστικά για τους πελάτες τους.

Η Κίνα ηγείται της μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο κι αυτό εξαιτίας της ανάπτυξης με γοργούς ρυθμούς των υποδομών για σταθμούς φόρτισης, ένα δίκτυο το οποίο πλέον αριθμεί 715.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης σύμφωνα με στοιχεία του BloombergNEF. Ένας αριθμός σχεδόν 12 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό φορτιστών υψηλής ταχύτητας που είναι διαθέσιμοι στην Ευρώπη.

Αν και το Πεκίνο έχει επεκτείνει τις φορολογικές ελαφρύνσεις προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, ορισμένοι Κινέζοι κατασκευαστές όπως η Nio καταβάλουν προσπάθειές τους για να μειώσουν το κόστος και τις θέσεις εργασίας. Κι αυτό διότι εξακολουθούν να καταγράφουν ζημίες οι οποίες επιδεινώνονται από τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla πριν από ένα χρόνο.

ΣΧΕΤΙΚΑ