Το Threads εκτοξεύθηκε, αλλά το ερώτημα είναι αν θα παραμείνει στην κορυφή

Δύο εβδομάδες αφότου η Meta λανσάρισε τον ανταγωνιστή του Twitter, η εφαρμογή, Threads έχει αποκτήσει έναν άνευ προηγουμένου αριθμό μελών, ωστόσο ο αρχικός πανικός φαίνεται να υποχωρεί…

Από τη στιγμή που ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια μέλη μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα, η αύξηση των συνδρομητών άρχισε να επιβραδύνεται. Οι ημερήσιοι χρήστες του Threads έπεσαν από 49 εκατομμύρια στις 7 Ιουλίου, σύο μέρς μετά το λανσάρισμα της εφαρμογής, στα 23,6 εκατομμύρια την περασμένη Παρασκευή.

Πτωτικά κινήθηκε και ο μέσος όρος παραμονής στην εφαρμογή από τα 21 λεπτά στα 6 λεπτά, κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Η επιβράδυνση αυτή αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση για τη Meta, η οποία προσπαθεί όχι μόνο να τραβήξει χρήστες από το Twitter, αλλά και να χτίσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης με μεγαλύτερο κοινό.

Το Threads αντιμετωπίζει ήδη μία σειρά προκλήσεων, αντίστοιχες με τις προκλήσεις που συχνά ταλαιπωρούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως η διατήρηση των χρηστών, η ανεπιθύμητη αλληλογραφία – spam – καθώς και κάποιους πρώτους ρυθμιστικούς ελέγχους σχετικά με την προσέγγισή της στην εποπτεία του περιεχομένου που εμφανίζεται.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκεμπεργκ, εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία και το μέλλον του Threads τονίζοντας ότι δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφονται καθημερινά στη νέα πλατφόρμα.

Στελέχη της εταιρείας, ωστόσο, έχουν παραδεχτεί ότι είναι ευκολότερο να προσελκύσεις νέα μέλη στην αρχή για να εγγραφούν στο νέο κοινωνικό δίκτυο, παρά να καταφέρεις να τους κρατήσεις μακροπρόθεσμα. Και σίγουρα αυτό ισχύει για το Threads, δεδομένου ότι φτιάχτηκε σε μία στιγμή αδυναμίας του Twitter, ενώ βασίζεται και στο δίκτυο του Instagram για τη διαδικασία εγγραφής.

Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Threads, παρότι είναι τόσο νέο δίκτυο, είναι τα spam. Οι χρήστες παραπονιούνται για απαντήσει στις αναρτήσεις τους με spam links, τα οποία προσφέρουν «δώρα» για νέους ακολούθους.

Αβέβαιο παραμένει το ερώτημα του πώς η πορεία του Threads θα επηρεάσει τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας, Meta. Κάποιοι αναλυτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί, ενώ άλλοι θεωρούν ότι μακροπρόθεσμα, οι διαφημίσεις στο Threads θα συνεισφέρουν στα συνολικά κέρδη της επιχείρησης.

Όπως και το Twitter, το Threads ίσως δυσκολευτεί πολύ να προσελκύσει διαφημιζόμενους, λόγω της φύσης του κοινωνικού δικτύου, δεδομένου ότι οι συζητήσεις σε αυτό κάποιες φορές είναι αρνητικές ή αν μη τι άλλο αμφιλεγόμενες.

Ωστόσο, όσον αφορά τη διαφήμιση, το Threads σίγουρα βρίσκεται αρκετά βήματα μπροστά από το Twitter, επειδή η Meta είναι μία εταιρεία που δίνει αξία στους διαφημιζόμενους, υποστηρίζουν οι ειδικοί.

ΣΧΕΤΙΚΑ