Οι ιδρυτές του Instagram επιστρέφουν με νέα εφαρμογή
Πάνω από τέσσερα χρόνια αφότου οι ιδρυτές του Instagram εγκατέλειψαν την εταιρεία, επιστρέφουν με μία νέα εφαρμογή.
Ο Kevin Systrom και ο Mike Krieger ανακοίνωσαν το λανσάρισμα του Artifact, μίας εφαρμογής που υπόσχεται «ένα προσωποποιημένο news feed», που θα υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη.
Σε ανάρτησή του στο Instagram, ο Krieger έγραψε ότι ο ίδιο και ο Systrom «εργάζονται μαζί με μία ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων» εδώ και πάνω από ένα χρόνο για να ολοκληρώσουν τη νέα υπηρεσία.
Και πρόσθεσε ότι «σταδιακά αφήνουμε ανθρώπους να μπουν καθώς αναβαθμίζουμε την εφαρμογή», τονίζοντας ότι η λίστα αναμονής άνοιξε για το κοινό την περασμένη Τρίτη.
Σε αντίθεση με το Instagram, η νέα εφαρμογή επικεντρώνεται περισσότερο σε άρθρα αντί για φωτογραφίες. Η Artifact θα προτείνει στο χρήστη περιεχόμενο βασισμένο στα ενδιαφέροντά του, ενώ θα δίνει και τη δυνατότητα συζήτησης μεταξύ φίλων.
Ένα βασικό feed θα περιέχει δημοφιλή άρθρα από μία ευρεία γκάμα ειδησεογραφικών οργανισμών έως και μικρών μπλόγκερ και ένα feed του χρήστη θα είναι όλο και πιο προσωποποιημένο με βάση τα κλικ που θα κάνει.
Το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας έρχεται σε μία στιγμή ανανεωμένης δραστηριότητας στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων.
Εν μέσω μεγάλης αναταραχής και αβεβαιότητας στο Twitter μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ, πολλές νέες υπηρεσίες έχουν γίνει δημοφιλής μεταξύ των χρηστών, οι οποίοι θέλουν προσωποποιημένα feed.
Εν τω μεταξύ, η επιτυχία του Tik Tok και, μάλιστα, σε μικρό διάστημα έχει κάνει πολλές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου και του Instagram, να αντιγράψουν τα χαρακτηριστικά του.
Ειδικοί περιγράφουν το Artifact ως το «TikTok των κειμένων», που πιθανότατα «θα εκπλήξει επιφέροντας πλήγμα στο Twitter».
Μετά το λανσάρισμα του Instagram το 2010, ο Systrom και ο Krieger αποφάσισαν να πουλήσουν την εφαρμογή στη Meta για ένα δισεκατομμύριο δολάρια το 2012. Αποχώρησαν από το Instagram το 2018, εν μέσω φημών και δημοσιευμάτων για διαφωνίες τους με το διευθύνοντα σύμβουλο, Μαρκ Ζούκεμπεργκ, σχετικά με το πώς πρέπει να λειτουργεί η εταιρεία και κατά πόσο θα πρέπει να γίνει κομμάτι του Facebook.
Οι ειδικοί τότε υποστήριζαν ότι η επιτυχία του Instagram οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό και από την ανεξαρτησία, αλλά και την πρωτοτυπία του, ανεξαρτήτως του Facebook.
Έκτοτε οι Systrom και Krieger επικεντρώθηκαν στη δημιουργία των κοινωνικών εφαρμογών του μέλλοντος και το Artifact είναι το προϊόν αυτής της νέας συνεργασίας.