Στα επίπεδα προ της πανδημίας επέστρεψαν οι κρατήσεις της Easyjet
Οι κρατήσεις στην Easyjet για τα Χριστούγεννα, τους χειμωνιάτικους προορισμούς για σκι και άλλες περιόδους αυξημένης κίνησης επέστρεψαν στα επίπεδα προ της πανδημίας, ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, αφού κατάφερε να μειώσει δραματικά τις ετήσιες απώλειες στα επίπεδα των 178 εκατομμυρίων στερλινών.
«Οι εβδομάδες των διακοπών με την περισσότερη κίνηση το χειμώνα, όπως τα μέσα Οκτωβρίου και η εβδομάδα των Χριστουγέννων στη Μεγάλη Βρετανία έχουν επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα», ανακοίνωσε η Easyjet, παρά το γεγονός ότι ο επικεφαλής της εταιρείας προειδοποίησε ότι σε πιο ήρεμες περιόδους, η αεροπορική εταιρεία παλεύει να προσελκύσει αρκετούς επιβάτες.
Εκτίμησε δε ότι η εταιρεία θα επιστρέψει συνολικά στα φυσιολογικά της επίπεδα – αντίστοιχα του 2019 – το επόμενο καλοκαίρι.
Ο Γιόχαν Λάντγκρεν, διευθύνων σύμβουλος της Easyjet, δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία έχει ισχυρή ζήτηση σε περιόδους αιχμής, τονίζοντας και μία έρευνα, η οποία έδειξε ότι τα τρία τέταρτα των καταναλωτών δηλώνουν ότι θέλουν να ταξιδέψουν την επόμενη χρονιά, παρά την κρίση του κόστους διαβίωσης.
Όπως είπε, «είχαμε μία πολύ περίοδο στα μέσα Οκτωβρίου, βλέπουμε πολύ ισχυρή ζήτηση για τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και την περίοδο του σκι».
Και πρόσθεσε ότι πέραν αυτών των περιόδων αιχμής, «είναι δίκαιο να πούμε ότι υπάρχει ανάγκη να δοθεί ώθηση στη ζήτηση. Τα κόστη έχουν αυξηθεί σημαντικά και χτυπούν τη βιομηχανία. Ιστορικά, η Easyjet έχει αντιμετωπίσει πολύ καλά τις δύσκολες εποχές για την οικονομία, καθώς οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερο βάρος στην αξία».
Η Easyjet έχει προχωρήσει σε αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων εν μέσω της ανόδου του κόστους, όμως ο Λούντγκρεν τόνισε ότι τα μισά εισιτήρια που θα πουληθούν έως τον επόμενο Σεπτέμβριο θα κοστίζουν λιγότερο από 50 στερλίνες.
Επίσης, τόνισε ότι η Ανατολική Μεσόγειος είναι ιδιαιτέρως δημοφιλής προορισμός και έκανε συγκεκριμένη αναφορά στην Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα.
Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία ανακοίνωσε προ φόρων ζημίες ύψους 178 εκατομμυρίων στερλινών, μειώνοντας δραστικά τις απώλειες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά που είχαν φτάσει το 1,1 δισεκατομμύριο στερλίνες. Η Easyjet μετέφερε την προηγούμενη χρονιά 70 εκατομμύρια επιβάτες σε σύγκριση με τα 20 εκατ. το 2021.
Ταυτόχρονα, όμως, η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό και έχει ξεκινήσει τις προσλήψεις από το καλοκαίρι που μας πέρασε σε μία προσπάθεια να αποφευχθεί φέτος το ταξιδιωτικό χάος της προηγούμενης χρονιάς, που παρατηρήθηκε σε πολλά αεροδρόμια της Ευρώπης. Η εταιρεία έλαβε 19.000 αιτήσεις για 2.000 θέσεις εργασίας.
Πρόσφατα, η Easyjet ξεκίνησε μία καμπάνια στη Μεγάλη Βρετανία ζητώντας άτομα άνω των 45 ετών για να καλύψει τις θέσεις των πληρωμάτων καμπίνας, η οποία, σύμφωνα με τον Λούντγκρεν, είχε τεράστια επιτυχία.