Η Apple αύξησε τις τιμές των υπηρεσιών της στις ΗΠΑ

Shutterstock/ Drop of Light

Η Apple ανακοίνωσε στις αρχές της εβδομάδας ότι αυξάνει τις τιμές των υπηρεσιών μουσικής και streaming βίντεο και έγινε η τελευταία – μέχρι στιγμής – εταιρεία που αυξάνει τις τιμές των συγκεκριμένων υπηρεσιών.

Πλέον στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι συνδρομητές του Apple Music θα πληρώνουν 10,99 δολάρια το μήνα από 9,99 δολάρια το μήνα και το οικογενειακό πακέτο για έως πέντε μέλη αυξάνεται στα 16,99 δολάρια το μήνα από τα 14,99 δολάρια το μήνα.

Σημαντικότερη είναι η αύξηση στην υπηρεσία, Apple TV+, η τιμή της οποίας αυξάνεται κατά 40% από τα 4,99 δολάρια το μήνα στα 6,99.

Με ανακοίνωσή της, η κολοσσιαία τεχνολογική εταιρεία διευκρινίζει ότι η αύξηση του κόστους στο Apple Music οφείλεται στην «αύξηση του κόστους αδειοδότησης και πνευματικών δικαιωμάτων, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα των καλλιτεχνών».

Επίσης, η εταιρεία τόνισε ότι το Apple TV+ βγήκε στην αγορά με «πολύ χαμηλή τιμή, επειδή ξεκινήσαμε με λίγες σειρές και ταινίες». Έκτοτε, όμως, η Apple επεκτάθηκε σημαντικά και έφτασε ακόμα και στο σημείο η ταινία της «CODA» να κερδίσει το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

Ωστόσο, οι νέες αυξήσεις των τιμών θα αποτελέσουν μία νέα δοκιμή για το κατά πόσο οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώνουν τις υπηρεσίες streaming σε μία στιγμή που ο πληθωρισμός έχει εκτοξευθεί σε υψηλά επίπεδα δεκαετιών, με αποτέλεσμα οι Αμερικανοί – και όχι μόνο – να πληρώνουν όλα τα αγαθά και τις υπηρεσίες πολύ ακριβότερα σε σχέση με πριν από μερικούς μήνες.

Τον περασμένο Αύγουστο και η Disney ανακοίνωσε ότι αυξάνει την τιμή της premium υπηρεσίας της στο Disney+ κατά τρία δολάρια το μήνα στα 10,99 δολάρια το μήνα – η σημαντικότερη αύξηση υπηρεσίας streaming εδώ και τρία χρόνια.

Η Hulu, της οποίας η πλειοψηφία των μετοχών ανήκει στην Disney, αύξησε την τιμή της συνδρομής στις αρχές του μήνα.

Επίσης, οι αυξήσεις των τιμών της Apple έρχονται σε μία στιγμή που τα μακροοικονομικά στοιχεία πιέζουν πάρα πολύ τον τεχνολογικό τομέα, αναγκάζοντας τις εταιρείας να αναζητούν νέους τρόπους για να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη τους.

Η Apple, που έχει δει τη μετοχή της να υποχωρεί κατά περίπου 18% από τις αρχές της χρονιάς, ποντάρει όλο και περισσότερο στα έσοδα από τις υπηρεσίες streaming για να τονώσει τα αποτελέσματά της, καθώς τα τελευταία χρόνια μειώνεται διαρκώς ο ρυθμός αύξησης των νέων iPhone.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ