Οι πετυχημένες σειρές σταμάτησαν την απώλεια συνδρομητών του Netflix

Netflix/ Φωτογραφία AP

Η πλατφόρμα υπηρεσιών streaming, Netflix, σταμάτησε να χάνει πελάτες, μετά τις έντονες πιέσεις που είχε δεχτεί, εξ αιτίας του ανταγωνισμού από άλλες πλατφόρμες, αλλά και την αύξηση του κόστους διαβίωσης.

Ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε ότι 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά προστέθηκαν στους συνδρομητές του κατά το τρίμηνο από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο αντιστρέφοντας τις απώλειες του πρώτου εξαμήνου του έτους, αφού προχώρησε σε αυξήσεις της συνδρομής σε σημαντικές αγορές.

Στην αντιστροφή της τάσης συνέβαλαν και κάποιες επιτυχίες, όπως η νέα σεζόν του Stranger Things, αλλά και το Monster: The Jeffrey Dahmer Story.

Σε ανακοίνωσή της, η διοίκηση της εταιρείας τονίζει ότι αναμένει αύξηση των συνδρομητών τους επόμενους μήνες. Επίσης, θα προχωρήσει και σε σειρά αλλαγών για να αλλάξει η τάση της εταιρείας, με το λανσάρισμα μίας φθηνότερης επιλογής τον επόμενο μήνα, με διαφημίσεις.

Οι νέες χρεώσεις του Netflix στοχεύουν σε συνδρομητές, οι οποίοι μοιράζονται τους λογαριασμούς τους, πολιτική την οποία η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και θα εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές στις αρχές του 2023.

Τα νέα ανακοινώθηκαν μία ημέρα αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δημιούργησε ένα τρόπο να μεταφέρει τα προφίλ των χρηστών, μαζί με το ιστορική των θεάσεων τους, σε νέους λογαριασμούς ώστε οι προσωποποιημένες ρυθμίσεις να μη χάνονται.

Αναλυτές θεωρούν ότι οι εν λόγω αλλαγές θα δώσουν τη δυνατότητα στην πλατφόρμα να αυξήσει τα κέρδη της.

Ωστόσο, άλλοι έχουν τελείως διαφορετική άποψη αμφισβητώντας το αν η εταιρεία – βασική πλατφόρμα streaming σε νοικοκυριά πολλών χωρών – διαθέτει όντως περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης, ειδικά σε βασικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου αναπτύσσονται και άλλες πλατφόρμες.

Τους τελευταίους μήνες, οι νέες συνδρομές σε χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού ήταν αυτές που έφεραν ανάπτυξη στην επιχείρηση, φέρνοντας τους συνδρομητές του Netflix στα 223 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Αυτή τη στιγμή, το Netflix αντιπροσωπεύει το 8% όλων των βίντεο streaming στη Μεγάλη Βρετανία και το 7,6% στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Αυτό σημαίνει ότι ανταγωνίζεται ευθέως το You Tube στις ΗΠΑ, αλλά ξεπερνά τις αντίπαλες πλατφόρμες της Amazon και της Disney.

Επίσης, σειρές του Netflix, όπως το Cobra Kai, το Stranger Things και το The Crown κυριαρχούν στις λίστες των πιο δημοφιλών εκπομπών. Όμως, μετά την έξαρση των συνδρομητών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία δυσκολεύεται να προσελκύσει νέους συνδρομητές, αλλά και σε αρκετές περιπτώσεις να διατηρήσει τους υπάρχοντες.

Οι αυξήσεις των τιμών σε σημαντικές αγορές, όπως η Βρετανία και οι ΗΠΑ, επιδείνωσαν το πρόβλημα σε μία στιγμή που η αύξηση του κόστους ζωής έχει οδηγήσει τα νοικοκυριά στην περικοπή εξόδων.

Η εταιρεία αντιμετωπίζει επίσης μεγάλο ανταγωνισμό από πλατφόρμες, όπως το YouTube, το Apple TV, το HBO Max, το Amazon Prime και το Disney+.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ