Το House of Dragon κερδίζει τον ανταγωνισμό και ανοίγει την πόρτα για περισσότερες ιστορίες από το Westeros

House Of Dragon

Το HBO έχει δημιουργήσει ένα «Βασίλειο» επιτυχημένων σειρών αλλά καμία δεν έχει καταφέρει να γίνει τόσο μεγάλη όσο το Game of Thrones. Η σειρά που βασίστηκε στα βιβλία του Τζορτζ Ρ. Ρ. Μάρτιν, τελείωσε το 2019 προκαλώντας έντονη συζήτηση με αφορμή το φινάλε της.

Το HBO που ανήκει στην οικογένεια της WB πήρε την απόφαση να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής που θέλει τα μεγάλα Franchises να εξερεύνιουνται σε βάθος με Spinoff και prequels. Μετά από διάφορα πρότζεκτ που έπεσαν στο τραπέζι, το «House of Dragon» πήρε το πράσινο φως προκειμένου να γίνει η πρώτη κυκλοφορία από τις πολλές που αναμένονται τα επόμενα χρόνια.

Η σειρά διαδραματίζεται σχεδόν 200 χρόνια πριν τα γεγονότα του Game Of Thrones και επικεντρώνεται στον οίκο των Targaryen. Το ντεμπούτο της σειράς έγινε τον Αύγουστο και παρά το γεγονός ότι πολλοί την θεώρησαν ένα εύκολο στοίχημα μόνο τέτοιο δεν ήταν. Δεν έλειψαν οι φοβίες ότι ένα κακό ξεκίνημα θα μπορούσε να είναι καταστροφικό.

Οι πιστοί οπαδοί του Game Of Thrones ένιωσαν ανακουφισμένοι με την πρεμιέρα της σειράς που σημείωσε ρεκόρ στο HBO και έχει μέσο όρο 29 εκατομμύρια θεατές ανά επεισόδιο σε όλες τις πλατφόρμες των ΗΠΑ. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το Game Of Thrones είχε με όρο 32,7 εκατομμύρια θεατές ανά επεισόδιο στην 7η σεζόν και 46 εκατομμύρια ανά επεισόδιο στην 8η και τελευταία.

Από την πρεμιέρα της σειράς τον Αύγουστο τα νούμερα της δεν έχουν επιβραδυνθεί καθόλου. Σύμφωνα με το Variety το House of Dragon σημειώνει αύξηση από εβδομάδα σε εβδομάδα από το τρίτο επεισόδιο. Αυτό περιλαμβάνει μια αύξηση 3% για το κρίσιμο 6ο επεισόδιο στο οποίο η σειρά κάνει ένα μεγάλο άλμα δέκα ετών αλλάζοντας ηθοποιούς σε βασικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών στον χώρο της ψυχαγωγίας, Parrot Analytics, η παγκόσμια ζήτηση της σειράς για την πρεμιέρα ήταν 64 φορές μεγαλύτερη από το μέσο όρο ζήτησης των άλλων σειρών. Μετά την προβολή του έβδομου επεισοδίου η ζήτηση κορυφώθηκε σε 138 φορές, Οι μετρήσεις αυτές μαρτυρούν ότι η παγκόσμια ζήτηση της σειράς αυξήθηκε κατά 114% από το ξεκίνημα μέχρι την κορύφωση.

Η επιτυχία της σειράς έρχεται εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού. Το House Of Dragon προβάλλεται στην Αμερική την ίδια ώρα με το Sunday Night Football του NBC το οποίο αποτελεί επί σειρά ετών μια από τις εκπομπές με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Η προσέλκυση του κοινού κατά τη διάρκεια των αγώνων του NFL δεν είναι εύκολη υπόθεση, άλλο όπως και ο προκάτοχος του, το House Of Dragon τα καταφέρνει κάθε εβδομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι λάτρεις των σειρών φαντασίας έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε σειρές από κορυφαία brands όπως της Marvel, του Star Wars και της DC, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι περίπου την ίδια περίοδο έκανε πρεμιέρα και η σειρά Lord Of The Rings: The Rings of Power που αποτελεί το μεγάλο στοίχημα του Amazon Prime Video.

Καθώς το House Of Dragon πλησιάζει στο φινάλε της πρώτης σεζόν, η μέχρι στιγμής επιτυχία του ανοίγει ακόμα περισσότερες πόρτες για το brand του Game Of Thrones που παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές παρά την πικρή γεύση που άφησε σε πολλούς το φινάλε του.

Τα παραπάνω είναι ευχάριστα νέα για το HBO και την Warner Bros. Discovery οι οποίες θα αξιοποιήσουν το Franchise σε πολλαπλές πλατφόρμες. Από την παραδοσιακή τηλεόραση μέχρι την υπηρεσία Streaming, το HBO Max που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πτυχές του μεγάλου χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Φυσικά η σειρά έχει ήδη ανανεωθεί για δεύτερη σεζόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ