Το Twitter ξεκινά τη δοκιμή των 2.500 λέξεων
Ένα νέο χαρακτηριστικό προσθέτει δοκιμαστικά το Twitter, επιτρέποντας σε χρήστες αναρτήσεις έως 2.500 λέξεων, αντί για το γνωστό όριο των 280 χαρακτήρων που ισχύει κανονικά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται το κοινωνικό μέσο ανακοίνωσε ότι η κίνηση είναι απάντηση στο πρόβλημα που παρατηρείται, δηλαδή κάποιοι χρήστες να αναρτούν φωτογραφίες μεγάλων κειμένων ώστε να ξεπεραστεί το πρόβλημα των 280 χαρακτήρων.
Η δοκιμή θα τρέξει για δύο μήνες και αφορά ένα μικρό αριθμό χρηστών στον Καναδά, την Γκάνα, τη Μεγάλη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό έχει ως στόχο να κρατήσει τους χρήστες στο οικοσύστημα του Twitter, με τους αναγνώστες να μπορούν να δουν μία επικεφαλίδα και στη συνέχεια να μπορούν να διαβάσουν ολόκληρο το σημείωμα κλικάροντας σε ένα σύνδεσμο.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την εξαγορά πριν από ένα χρόνο από το Twitter της Revue, μία Ολλανδικής νεοφυούς επιχείρησης newsletter.
Το Revue θα ενσωματωθεί στο νέο προϊόν του κοινωνικού δικτύου και θα δίνει τη δυνατότητα στου χρήστες να επισυνάπτουν gifs, φωτογραφίες και άλλα χαρακτηριστικά στα κείμενα.
Επίσης, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγές στα κείμενά τους, ακόμα και μετά τη δημοσίευση.
Ειδικοί στα κοινωνικά δίκτυα εκτιμούν ότι το νέο εργαλείο αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, το οποίο είναι πιθανό να ενθαρρύνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο Twitter, αντί να σερφάρουν σε άλλες ιστοσελίδες που έχουν τη δυνατότητα να ποστάρουν μεγάλο περιεχόμενο.
Κάποιοι εκτιμούν ότι το Twitter θα γίνει ανταγωνιστικό έναντι άλλων πλατφορμών blogging και να προσελκύσει διαφορετικού είδους χρήστες. Επίσης, θα ενθαρρύνει τους υπάρχοντες χρήστες να αναρτούν θέσεις μέσα στο Twitter αντί να πηγαίνουν σε άλλες ιστοσελίδες με αυτό το σκοπό.
Η κίνηση αυτή ανακοινώνεται σε μία στιγμή που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρακολουθείται στενά από επενδυτές και παράγοντες της αγοράς, καθώς η προγραμματισμένη εξαγορά του από τον Έλον Μασκ έχει δημιουργήσει πολλές ανησυχίες και ερωτήματα για την κατεύθυνση που μπορεί να πάρει.
Τον περασμένο Απρίλιο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι εργάζεται για τη δημιουργία ενός «κουμπιού» edit, λίγο αφότου ο Μασκ – που το έχει ζητήσει αυθτό – ανακοινώσει ότι είχε αγοράσει σημαντικό ποσοστό στην εταιρεία. Η διοίκηση του Twitter, πάντως, είχε ανακοινώσει ότι τα δύο γεγονότα δεν σχετίζονταν.
Ο Μασκ έχει επίσης δηλώσει ότι βλέπει σοβαρά το θέμα των συνδρομών, με χρήστες που θα πληρώνουν για να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.