Η αξία του «Squid Game» πλησιάζει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια

Squid Game/ Φωτογραφία shutterstock

Το «Squid Game», η πιο επιτυχημένη έναρξη σειράς στην ιστορία του Netflix, εκτιμάται ότι αξίζει 900 εκατομμύρια δολάρια για τον γίγαντα του streaming, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg News, για το οποίο το αμερικανικό οικονομικό δίκτυο επικαλείται πηγές από εσωτερικό έγγραφο του Netflix.

Το θρίλερ των εννέα επεισοδίων, στο οποίο οι διαγωνιζόμενοι που δεν έχουν καθόλου χρήματα παίζουν παιδικά παιχνίδια για να κερδίσουν 38 εκατομμύρια δολάρια, έγινε παγκόσμια επιτυχία μέσα σε ένα μόνο μήνα.

Και όπως τονίζει το Bloomberg, αν συγκρίνει κανείς την τωρινή του αξία με το κόστος παραγωγής των μόλις 21,4 εκατ. δολαρίων, αντιλαμβάνεται τη διαφορά.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του αμερικανικού οικονομικού δικτύου, περίπου 132 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν για τουλάχιστον δύο λεπτά την εκπομπή τις πρώτες 23 μέρες της προβολής του, σπάζοντας εύκολα το ρεκόρ του βρετανικού δράματος, «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια λογαριασμοί τις πρώτες 28 μέρες της προβολής του.

Το Netflix είχε ανακοινώσει νωρίτερα ότι είχε μαζέψει 111 εκατομμύρια θαυμαστές της εκπομπής, αλλά το Bloomberg τόνισε υπολογίζει ότι τα νούμερα βασίζονται σε παλαιότερα στοιχεία.

Το Netflix, με έδρα στην Καλιφόρνια, εκτιμά ότι το 89% των ανθρώπων που άρχισαν να παρακολουθούν το «Squid Game» είδαν πάνω από ένα επεισόδιο, το 66% των θεατών τελείωσαν τη σειρά μέσα στις πρώτες 23 μέρες.

Το Netflix δεν απάντησε στο δημοσίευμα του Bloomberg για το εσωτερικό έγγραφο που εκτιμά την αξία της σειράς, «Squid Game», στα 900 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο αργότερα, εκπρόσωπός του είπε ότι είναι ανάρμοστο να αποκαλύπτουν ειδησεογραφικά πρακτορεία απόρρητα έγγραφα εταιρειών…

Η σειρά, πάντως, είναι η πρώτη που φτάνει στην κορυφή του Netflix στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ το αξιοσημείωτο είναι ότι έχει ενθαρρύνει και πολλούς ανθρώπους να μάθουν Κορεάτικα.

Στην Κίνα, όπου το Netflix δεν είναι διαθέσιμο, εκτός και αν κάποιος έχει στη διάθεσή του υπηρεσία VPN που κρύβει την ταυτότητα της σύνδεσης, ένα αρτοπωλείο στο Πεκίνο έφτιαξε διαγωνισμό εμπνευσμένο από τη σειρά.

Το «Squid Game» σχολίασε – με θετικό τρόπο – ακόμα και ο ιδρυτής της Amazon, ο δισεκατομμυριούχος, Τζεφ Μπέζος, ο οποίος το χαρακτήρισε «εντυπωσιακό και εμπνευσμένο» παρά το γεγονός ότι το Netflix είναι ανταγωνιστικό μέσο με την πλατφόρμα της εταιρείας του, Prime Video.

ΣΧΕΤΙΚΑ