Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix

Squid Game/ Φωτογραφία shutterstock

Το «Squid Game» - το δράμα επιστημονικής φαντασίας από τη Νότια Κορέα – είναι η καλύτερη «έναρξη σειράς» του Netflix στην ιστορία της πλατφόρμας streaming, όπως δήλωσε αποκλειστικά στο CNN εκπρόσωπός του.

Τη δυστοπική σειρά – στην οποία οι διαγωνιζόμενοι που έχουν μεγάλη ανάγκη από χρήματα παίζουν παιδικά παιχνίδια για να κερδίσουν χρηματικά έπαθλα – έχουν παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια λογαριασμοί από την ημέρα που βγήκε στο Netflix, στις 17 Σεπτεμβρίου.

Για να γίνει αντιληπτό το νούμερο, αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix ανακοίνωσε στις αρχές της χρονιάς ότι 82 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολούθησαν το «Bridgerton» κατά τις 28 ημέρες μετά την πρεμιέρα του, που έγινε ανήμερα Χριστούγεννα. Το «Squid Game» ξεπέρασε αυτό το νούμερο σε πολύ συντομότερο διάστημα.

Η σειρά βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας Top 10 του Netflix σε 94 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι, μάλιστα, η πρώτη στην ιστορία Κορεατική σειρά που φτάνει στο νούμερο 1 των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους, ωστόσο, όπως τονίζει το CNN, τα εν λόγω νούμερα ανακοινώθηκαν από το Netflix και τις υπηρεσίες του, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να επαληθευτούν από άλλες ανεξάρτητες πηγές.

Επίσης, ο αριθμός των 111 εκατομμυρίων λογαριασμών που έχουν παρακολουθήσει τη σειρά δε σημαίνει ότι την παρακολούθησαν εξ ολοκλήρου, καθώς το λογισμικό του Netflix μετρά όποιον λογαριασμό έχει δει τουλάχιστον δύο λεπτά από ένα επεισόδιο.

Ανεξάρτητα, όμως, από τον τρόπο που κάνει τις μετρήσεις το Netflix, γεγονός παραμένει ότι δημοφιλία της σειράς είναι δεδομένη και αυξάνεται μέρα με τη μέρα, ενώ ταυτόχρονα δείχνει και το λόγο για τον οποίο το Netflix παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών για τις υπηρεσίες streaming.

Όσον αφορά στους επενδυτές, από τη στιγμή που το Netflix αυξάνει τους συνδρομητές του, η Wall Street πιθανότατα θα συνεχίσει να είναι ευχαριστημένη.

Όπως λένε ειδικοί, το Netflix καταφέρνει σε κάθε περίπτωση να πιάσει το σφυγμό της εποχής, να προσελκύει νέους συνδρομητές και, ταυτόχρονα, να διατηρεί αυτούς που έχει ήδη σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η πλατφόρμα έχει 209 εκατομμύρια συνδρομητές και εργάζεται συστηματικά για να αυξάνει αυτό το νούμερο διαρκώς σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Όταν αρχίσαμε να επενδύουμε σε κορεατικές σειρές και ταινίες το 2015, ξέραμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε περιεχόμενο που θα φτάσει σε πελάτες στην Ασία και σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Netflix, προσθέτοντας ότι «η επιτυχία του Squid Game είναι πέρα από κάθε φαντασία».

ΣΧΕΤΙΚΑ