Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix

Shutterstock: diy13

Το Netflix έχασε 433.000 συνδρομητές στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου της χρονιάς, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Φυσικά, αυτό δεν είναι καθόλου καλή είδηση για την εταιρεία που κατέγραψε πολύ σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης στο παρελθόν και που ενέπνευσε κολοσσούς, όπως η Disney, η Apple, η Comcast και η WarnerMedia να λανσάρουν στην αγορά τις δικές τους υπηρεσίες streaming.

Ωστόσο, τα στελέχη του Netflix δε δείχνουν να πανικοβάλλονται, καθώς η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει 10 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως κατά το αντίστοιχο διάστημα της περυσινής χρονιάς, όταν η πανδημία βρισκόταν στο απόγειό της και οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν περιορισμένοι στα σπίτια τους.

Ταυτόχρονα, ο γίγαντας του streaming ανέκαμψε από τα αδύναμα αποτελέσματα της εσωτερικής αγοράς για το 2021 με την ανάπτυξη που κατέγραψε στις αγορές της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, καθώς κατάφερε να επιβεβαιώσει και στη συνέχεια να ξεπεράσει την πρόβλεψη για την παγκόσμια αύξηση συνδρομητών μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου κατά 500.000.

Σε επιστολή προς τους μετόχους της εταιρείας, η διοίκηση του Netflix υποστηρίζει ότι η εταιρεία δε χρειάζεται να αναπτυχθεί περαιτέρω με τη βοήθεια εξαγορών ώστε να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους της, ενώ υπογραμμίζεται η τεράστια αναπτυξιακή δυναμική της σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Κατά βάση ανταγωνιζόμαστε τον εαυτό μας για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Αν τα καταφέρουμε, τότε θα διατηρήσουμε τη δεσπόζουσα θέση μας και θα συνεχίσουμε την ομαλή ανάπτυξή μας», τονίζεται στην επιστολή.

Η διοίκηση του Netflix ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν σκοπεύει να ακολουθήσει τα βήματα άλλων εταιρειών στη βιομηχανία των media, που χρησιμοποιούν την τακτική των συγχωνεύσεων και των εξαγορών για να γιγαντωθούν και να μπλοκάρουν την είσοδο μικρότερων στην αγορά.

Για παράδειγμα, η Amazon ξόδεψε σχεδόν 9 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Μάιο για να εξαγοράσει την MGM, το Χολιγουντιανό στούντιο με σήμα το λιοντάρι που βρυχάται. Ενώ η WarnerMedia συγχωνεύεται με την Discovery.

Όσον αφορά στην ανάπτυξη, το Netflix θεωρεί ότι το δεύτερο τρίμηνο του έτους είναι η δυσκολότερη εποχή του χρόνου για να αυξήσει τους συνδρομητές του στις ΗΠΑ και τον Καναδά, μία τάση που επιβαρύνθηκε από την χαλάρωση των περιορισμών που ξεκίνησαν εκείνο το διάστημα.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, το Netflix αύξησε κατά ένα εκατομμύριο τους νέους συνδρομητές του στην Ασία και κατά 760.000 στη Λατινική Αμερική. Πλέον, έχει 209 εκατομμύρια συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ