Η μεταμόρφωση της Coca-Cola Zero Sugar
Αν είστε ένας από τους εκατομμύρια λάτρης της Coca-Cola Zero Sugar, τότε μάλλον θα πρέπει να προετοιμαστείτε: η συνταγή του αγαπημένους σας αναψυκτικού αλλάζει.
Η Coca-Cola ανακοίνωσε ότι μεταμορφώνει το αναψυκτικό σε μία προσπάθεια να κάνει τη γεύση του να μοιάζει περισσότερο με της κανονικής Coca-Cola. Ταυτόχρονα, αλλάζει και το περίβλημα: το κουτάκι του αναψυκτικού στο εξής θα είναι όλο κόκκινο αντί για κόκκινο με μαύρο που είναι τώρα.
Η κίνηση γίνεται σε μία στιγμή που η Coca-Cola επικεντρώνεται στα βασικά της προϊόντα, περιλαμβανομένης της παραδοσιακής Coca-Cola, της Coca-Cola Light και της Coca-Cola Zero Sugar. Η εταιρεία ελπίζει ότι η ελπίζει ότι η ανανεωμένη Coca-Cola Zero Sugar θα προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές.
«Παρά την τεράστια επιτυχία της, η Coca-Cola Zero Sugar συνεχίζει να αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μικρό ποσοστό της κατανάλωσης Coca-Cola», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζέιμς Κουίνσεϊ, σε μία τηλεδιάσκεψη επενδυτών που έγινε τον περασμένο Απρίλιο.
Και πρόσθεσε ότι «η βελτιωμένη συνταγή θα φέρει τη γεύση της Coca-Cola Zero Sugar πολύ πιο κοντά στην παραδοσιακή Coca-Cola», τονίζοντας ότι η απόφαση ελήφθη μετά από ενδελεχή έρευνα αγοράς που έγινε σε καταναλωτές, αλλά και «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της εταιρείας να βελτιωθεί».
Η νέα Coca-Cola Zero Sugar κυκλοφορεί ήδη από αυτό το μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα φτάσει στην αγορά του Καναδά τον επόμενο Σεπτέμβριο. Ενώ η Coca-Cola έχει ήδη αναβαθμίσει το προϊόν σε κάποιες επιλεγμένες διεθνείς αγορές, με κάποιους καταναλωτές να διερωτώνται, παρόλα αυτά, γιατί έγινε αυτή η αλλαγή.
Πέραν, πάντως, κάποιων αντιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα, η εταιρεία θεωρεί βέβαιο ότι οι καταναλωτές θα αγαπήσουν το νέο προϊόν. «Δοκιμάσαμε τη γεύση του νέου προϊόντος και τη νέα όψη του με καταναλωτές της Coca-Cola Zero Sugar, αλλά και με μη – καταναλωτές», τονίζουν στελέχη της εταιρείας προσθέτοντας ότι οι αντιδράσεις «ήταν πάρα πολύ ενθαρρυντικές».
Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola έβαλε για πρώτη φορά της Coce Zero το 2005. Το 2017, άλλαξε τη συνταγή και το όνομα και την ξαναέβγαλε στην αγορά ως Coca-Cola Zero Sugar. Τότε, υπήρξαν επίσης αρκετές αντιδράσεις από καταναλωτές, όμως τελικά το νέο αναψυκτικό έγινε δεκτό από πολλούς. Το 2020, το μερίδιο του προϊόντος ενισχύθηκε κατά 4%, ενώ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, το μερίδιο της Coca-Cola Zero Sugar ενισχύθηκε κατά επιπλέον 8%.