Η Warner Bros. αλλάζει τα δεδομένα στον κινηματογράφο
Μία απόφαση – σταθμό που θα μπορούσε να αλλάξει τη βιομηχανία του κινηματογράφου και τον τρόπο διανομής των ταινιών στο μέλλον έλαβε η Warner Bros., η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ταινιών στον πλανήτη. Όπως είπε, από το 2021, όλες οι ταινίες της θα βγαίνουν στο διαδίκτυο την ίδια στιγμή που θα βγαίνουν και στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Μάλιστα, στις ταινίες που σκοπεύει να βγάλει στις αίθουσες την επόμενη χρονιά η εταιρεία περιλαμβάνονται το «Matrix 4», το «Dune», το «Judas and the Black Messiah», το «Space Jam: A New Legacy», το «The Suicide Squad» και πολλές άλλες. Μόλις ανακοινώθηκε η είδηση οι μετοχές της WarnerMedia, στην οποία ανήκει η Warner Bros., το HBO, αλλά και το CNN, καθώς και πολλές εταιρείες διαχείρισης κινηματογραφιών αιθουσών, κατέγραψε σημαντικές απώλειες 15%.
Και παρά το γεγονός ότι οι συνήθειες των τηλεθεατών αλλάζουν διαρκώς τα τελευταία χρόνια, με τις φθηνές επίπεδες μεγάλες τηλεοράσεις ή τις αμφιλεγόμενες υπηρεσίες streaming, η πανδημία επέφερε τις πιο δραστικές αλλαγές. Ωστόσο, η εν λόγω ανακοίνωση της Warner Bros. είναι μία δραματική αλλαγή, που δεν φαίνεται προς το παρόν να ακολουθεί καμία από τις ανταγωνίστριες εταιρείες. Άλλωστε, οι εταιρείες και οι αίθουσες διανομής είναι πολύ επικερδής και σημαντικές για την επιβίωση του Χόλυγουντ.
«Κανένας δε θέλει να δει τις ταινίες να επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη περισσότερο από μας», δηλώνει η Αν Σάρνοφ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WarnerMedia Studios και του Networks Group, προσθέτοντας ότι «γνωρίζουμε ότι οι νέες ταινίες είναι τρόπος επιβίωσης για τα σινεμά, όμως πρέπει να ισορροπήσουμε αυτό το δεδομένο με την πραγματικότητα, ότι δηλαδή τα περισσότερα σινεμά στις ΗΠΑ θα λειτουργούν με αυστηρά περιοριστικά μέτρα και μειωμένες θέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021».
Τον περασμένο μήνα, το στούντιο είχε ανακοινώσει ότι θα βγάλει τη «Wonder Woman 1984» ταυτόχρονα στα σινεμά και στο διαδίκτυο στις 25 Δεκεμβρίου. Η απόφαση ήρθε μετά την πρεμιέρα του «Tenet» στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι που μας πέρασε με απογοητευτικά αποτελέσματα.
Η Disney και η Universal Studios επέλεξαν να βγάλουν κάποιες ταινίες τους κατευθείαν στο διαδίκτυο, όπως το «Mulan» και το «Trolls: World Tour», αντίστοιχα. Σε αντίθεση όμως με αυτές τις εταιρείες, οι ταινίες της Warner Bros. Δε θα κοστίσουν επιπλέον χρήματα στους συνδρομητές του HBO Max.
Και, όπως χαρακτηριστικά λένε από την εταιρεία, το περιεχόμενο του στούντιο είναι εξαιρετικά πολύτιμο, εκτός και αν δεν το βλέπει κανείς…