Η Apple θα βγάλει τη δική της πιστωτική!

Φώτο: Shutterstock

Με στόχο να διευρύνουν και οι δυο τις υπηρεσίες που προσφέρουν και να απευθυνθούν σε ένα ευρύτερο κοινό, η Apple και η Goldman Sachs ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εκδώσουν μια νέα πιστωτική κάρτα, που θα συνοδεύσει τις νέες προσθήκες των iPhone.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η κάρτα που βρισκόταν στα σχέδια από τον Μάιο, θα κυκλοφορήσει πρώτα στους εργαζόμενους της Apple τις επόμενες εβδομάδες πριν βγει σε ευρεία κυκλοφορία αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η κάρτα θα προσφέρει στους πελάτες της περισσότερες υπηρεσίες στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι της Apple. Θα επιτρέπει τους χρήστες του iPhone να συνδέουν τις τραπεζικές τους κάρτες με το τηλέφωνο και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή Apple Pay για να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους.

Παράλληλα θα μπορούν οι πελάτες να θέτουν στόχους εξόδων, να παρακολουθούν τις επιβραβεύσεις τους, και να διαχειρίζονται το υπόλοιπο των λογαριασμών τους. Θα είναι η πρώτη πιστωτική κάρτα που εκδίδεται από την επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs, η οποία ενεργοποιείται στη λιανική τραπεζική μόλις τα τελευταία δύο χρόνια.

Η συνεργασία της Goldman Sachs με την Apple, έρχεται μόλις δυο χρόνια αφού κυκλοφόρησε το πρώτο consumer-facing προϊόν της τράπεζας, ονόματι Marcus που προσφέρει την δυνατότητα στους πελάτες να ανοίξουν λογαριασμό και να λάβουν δάνειο άμεσα.

Το Marcus έχει παρουσιάσει μια πρωτόγνωρη επιτυχία, καθώς έχει συγκεντρώσει 35 εκατ. δολάρια σε καταθέσεις, ενώ επεκτάθηκε και στην Βρετανία το 2018, με 50.000 Βρετανούς να εγγράφονται σε αυτό τις δυο πρώτες εβδομάδες.

Παράλληλα η Goldman Sachs επεξεργάζεται ακόμα μια συμβουλευτική υπηρεσία που θα λειτουργεί μέσω ρομπότ και συζητείται έντονα πως θα συνδεθεί με την Apple για να προσφέρει οικονομικές συμβουλές στους χρήστες iPhone.

Η επέκταση της Goldman Sachs προς τους καταναλωτές έρχεται σε μια εποχή όπου η τράπεζα αγωνίζεται να αυξήσει τα έσοδα της μετά από χρόνια χαμηλών επιδόσεων στους παραδοσιακούς τομείς που ειδικευόταν. Ενώ η καταναλωτική βάση που απευθύνεται απέχει κατά πολύ από τους πλούσιους πελάτες και επιχειρήσεις που αποτελούσαν ανέκαθεν το πελατολόγιο της.

Από την πλευρά της η Apple αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις με τα iPhone καθώς οι πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου του 2019 ήταν απογοητευτικές εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης που παρουσιάστηκε στη Κίνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ