Meta: Οι διαφημιστές ανησύχησαν με τις αλλαγές που ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ
Ένα στέλεχος της Meta ανέφερε ότι η εταιρεία συναντήθηκε πρόσφατα με διαφημιστές για να τους διαβεβαιώσει πως οι αλλαγές που έγιναν γύρω από την ελευθερία του λόγου δεν θα οδηγήσουν στη διάδοση επικίνδυνου περιεχομένου στις πλατφόρμες της.
Μιλώντας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός, η Νικολα Μέντελσον, επικεφαλής του παγκόσμιου επιχειρηματικού τμήματος της Meta, είπε πως η εταιρεία βρισκόταν σε επαφή με διαφημιστές μετά την ανακοίνωση του Ζούκερμπεργκ ότι η Meta θα σταματήσει να χρησιμοποιεί εξωτερικούς ελεγκτές γεγονότων (third-party fact-checkers) και θα βασίζεται στις σημειώσεις της κοινότητας που δημιουργούνται από χρήστες.
«Προφανώς μιλήσαμε μαζί τους», ανέφερε η Μέντσελσον στο Business Insider. «Αυτό που τους εξηγήσαμε είναι ότι μπορούν να συνεχίσουν να νιώθουν άνετα, καθώς όλες οι δεσμεύσεις μας για την ασφάλεια και την καταλληλότητα των εμπορικών σημάτων παραμένουν αμετάβλητες».
Σε εκείνο το βίντεο ο Ζούκερμπεργκ είχε τονίσει ότι τα συστήματα που χρησιμοποιούσε η Meta επιβάλλουν «υπερβολικά περιοριστικά μέτρα» και δήλωσε ότι είναι καιρός η εταιρεία να επιστρέψει στις «ρίζες της για την ελευθερία της έκφρασης».
Επιπλέον, η εταιρεία χαλάρωσε ορισμένους περιορισμούς σε θέματα όπως το φύλο και η μετανάστευση, επιτρέποντας στους χρήστες να δημοσιεύουν περιεχόμενο που παλαιότερα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ρητορική μίσους.
Οι εταιρείες εξακολουθούν να έχουν τον έλεγχο
Οι αλλαγές προκάλεσαν ανησυχίες στους διαφημιστές, όπως ανάφεραν οι Financial Times. Η Μέντσελσον εξήγησε ότι οι διαφημιστές θα εξακολουθήσουν να έχουν έλεγχο για το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.
«Για παράδειγμα, αν ένας διαφημιστής δεν θέλει να βρίσκεται δίπλα σε κοινωνικά ή πολιτικά θέματα, οι διαφημίσεις του δεν θα εμφανίζονται δίπλα σε αυτά», δήλωσε η Μέντελσον.
Η ίδια σημείωσε ότι οι διαφημιστές με τους οποίους συνομιλεί η Meta επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τις πρόσφατες εξελίξεις. «Ήθελαν να αφήσουν στην άκρη τους τίτλους των ειδήσεων», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι «είναι ακόμα πολύ νωρίς» για τη νέα εποχή της Meta.