Τζιν αξίας 15 λιρών αποδείχθηκε πιο ανθεκτικό από εκείνα αξίας 150 λιρών

NEWSROOM
Primark/Πηγή editorial: bubu.com / Shutterstock.com
Primark/Πηγή editorial: bubu.com / Shutterstock.com


Γυναικεία τζιν που κόστισαν μόλις 15 λίρες αποδείχθηκαν πιο ανθεκτικά από τα αντίστοιχα των 150 λιρών, όπως έδειξε μια νέα μελέτη.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα φθηνά ρούχα ξεπέρασαν σε ανθεκτικότητα τα πιο ακριβά είδη, γεγονός που έδειξε ότι η τιμή δεν είναι απαραίτητα δείκτης μακροπρόθεσμης ποιότητας.

Το Πανεπιστήμιο του Leeds συνεργάστηκε με τη μεγάλη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων Primark για να δοκιμάσει αντικείμενα και να θέσει «πρότυπα» σχετικά με το πόσο καιρό θα πρέπει να διαρκούν τα ρούχα και αξιολόγησε 65 προϊόντα στο πλαίσιο της έρευνάς του.

Η Primark ελπίζει να ενσωματώσει τις πληροφορίες στις κατευθυντήριες γραμμές της, προκειμένου να βελτιώσει την αξία των προϊόντων της για τους πελάτες.

Η Kate Morris, επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας του πανεπιστημίου, δήλωσε: «Διαθέτουμε εξοπλισμό που μπορεί να μιμηθεί χρόνια και χρόνια φθοράς των ενδυμάτων μέσα σε λίγες ώρες».

«Έπρεπε να εξετάσουμε πώς χρησιμοποιούνται στην πραγματικότητα τα ενδύματα. Έτσι, με τα τζιν επικεντρωθήκαμε σε πράγματα όπως το τρίψιμο του υφάσματος μεταξύ του και η αντοχή των ραφών», επεσήμανε.

«Για τα φούτερ εξετάζουμε το pilling, δηλαδή τα μικρά εξογκώματα που σχηματίζονται στο ύφασμα», σημείωσε.

Καμία συσχέτιση» μεταξύ της τιμής και της ανθεκτικότητας

Πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει «καμία συσχέτιση» μεταξύ της τιμής και της ανθεκτικότητας.

Η δεύτερη καλύτερη επίδοση στην κατηγορία των ανδρικών μπλουζών κόστισε μόλις 5 λίρες, σύμφωνα με τον Independent.

Η Vicki Swain, Product Longevity and Partnerships Lead στην Primark Cares, δήλωσε: «Η μακροζωία των προϊόντων και οι συνεργασίες με την Primark Cares δεν είναι η πρώτη φορά που τα προϊόντα που αγοράζονται είναι τόσο ανθεκτικά. Όταν βρίσκουμε ρούχα που αγαπάμε, τα φοράμε ξανά και ξανά και ξανά».

«Το Πλαίσιο Ανθεκτικότητας θα υποστηρίξει την παροχή βελτιωμένης ανθεκτικότητας σε όλες τις σειρές μας, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν να φορούν τα αγαπημένα τους ρούχα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του στόχου μας να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητα των ρούχων μας έως το 2025», τόνισε η Swain.

«Είμαστε περήφανοι που δημοσιεύουμε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές και ελπίζουμε ότι θα ενθαρρύνουν ευρύτερες συζητήσεις», κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ