«Ξεπουλάνε» τα ρετρό παπούτσια της Adidas
Η Adidas ανακοίνωσε ισχυρή ανάπτυξη κατά το τρίτο τρίμηνο στις περισσότερες περιοχές, σε μια ένδειξη ότι το σχέδιο αναζωογόνησης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Bjorn Gulden αρχίζει να αποδίδει.
Ο γερμανικός όμιλος αθλητικών ειδών ανέφερε την Τρίτη ότι τα έσοδα αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό στα περισσότερα μέρη, εκτός από τη Βόρεια Αμερική, όπου οι μειωμένες πωλήσεις των αθλητικών παπουτσιών Yeezy εξακολουθούν να επιβαρύνουν την περιοχή. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν επίσης στα 598 εκατ. ευρώ (646 εκατ. δολάρια), από 409 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Στόχος να κλείσει την «ψαλίδα» με την Nike
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Adidas αύξησε τον ετήσιο στόχο της για κέρδη για τρίτη φορά, εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για τα ρετρό παπούτσια της. Η Adidas αναμένει τώρα να δημιουργήσει λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισ. ευρώ, από την προηγούμενη πρόβλεψη για περίπου 1 δισ. ευρώ.
Ο Γκάλντεν ανέλαβε την Adidas τον Ιανουάριο του 2023, λίγο μετά την ακύρωση της συνεργασίας της εταιρείας με τον ράπερ και σχεδιαστή Ye. Το στοίχημα του Γκάλντεν για την ενίσχυση δημοφιλών ρετρό προϊόντων όπως τα παπούτσια Samba και Gazelle απέδωσε, με τις μετοχές της Adidas να υπεραποδίδουν σε σχέση με τον αντίπαλο της Puma. Ο στόχος είναι να κλείσει τη διαφορά από τη Nike, η οποία παραμένει ηγέτης του κλάδου.
Οι μετοχές της Adidas έχουν αυξηθεί κατά 16% μέχρι στιγμής φέτος.
«Όλες οι περιοχές, τα κανάλια πωλήσεων και τα τμήματα προϊόντων αναπτύσσονται», ανέφερε ο Γκάλντεν σε ανακοίνωσή του. Ακόμη και στη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%, η περιοχή επέστρεψε σε θετική ανάπτυξη αν εξαιρεθεί η μάρκα Yeezy, είπε.
Η Adidas συνεχίζει να πουλάει τα αποθέματά της Yeezy, με τη μάρκα να συνεισφέρει περίπου 50 εκατ. ευρώ σε λειτουργικά κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο. Δεν θα υπάρξει περαιτέρω συνεισφορά κερδών κατά το τέταρτο τρίμηνο, όπως δήλωσε.