Πώς να ταξιδέψετε σε business class θέση χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία

NEWSROOM
Φωτο: Shutterstock
Φωτογραφία: Shutterstock

Για τους περισσότερους ταξιδιώτες, οι business class θέσεις ειδικά σε διεθνείς πτήσεις, είναι μια ευκαιρία που δίνεται μια φορά στη ζωή.

Ένα εισιτήριο business class μπορεί να κοστίσει έως και πέντε φορές περισσότερο από ένα οικονομικό εισιτήριο στη Singapore Airlines - και 13 φορές περισσότερο για ένα πρώτης θέσης.

Ως αποτέλεσμα, αυτές οι καμπίνες συχνά κλείνονται από μεγάλους επαγγελματίες ταξιδιώτες συμπεριλαμβανομένων πλουσίων Ασιατών, σύμφωνα με το CNBC.

Ένα εισιτήριο οικονομικής θέσης από Σιγκαπούρη προς Λονδίνο στην αεροπορική εταιρεία σημαίας της Σιγκαπούρης, που έχει κλειστεί περίπου έξι μήνες νωρίτερα, κοστίζει 1.700 δολάρια Σιγκαπούρης (1.303,68 δολάρια) για ένα ταξίδι μετ' επιστροφής. Ένα εισιτήριο business class φτάνει στα 6.300 SG$ και ένα εισιτήριο πρώτης θέσης λίγο πάνω από 13.000 SG$.

Ομολογουμένως, η διαφορά μπορεί να είναι μικρότερη σε πτήσεις μικρότερων αποστάσεων. Για παράδειγμα, μια πτήση με τους ίδιους όρους από τη Σιγκαπούρη προς το αεροδρόμιο Haneda του Τόκιο μπορεί να κοστίσει περίπου 1.300 SG $ στην οικονομική θέση, λίγο πάνω από 4.200 SG $ για επαγγελματικούς λόγους και 7.600 SG $ στην πρώτη θέση.

Ωστόσο, ο Aaron Wong, πρώην σύμβουλος διαχείρισης που ίδρυσε τον ταξιδιωτικό ιστότοπο The MileLion το 2015, είπε ότι πραγματοποιεί περίπου οκτώ έως εννέα business class και πρώτης θέσης πτήσεις ετησίως.

Ορισμένες είναι περιφερειακές πτήσεις, άλλες είναι μακρινές. Αλλά ποιο είναι το καλύτερο; Πετάει σχεδόν δωρεάν.

Μια «κάρτα με μίλια 

Ο Wong είπε ότι το κλειδί είναι να μεγιστοποιήσει τους πόντους που κερδίζει στις δαπάνες της πιστωτικής του κάρτας, οι οποίοι στη συνέχεια μετατρέπονται σε μίλια αεροπορικής εταιρείας. Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό να πάρεις μια πιστωτική κάρτα που να δίνει μίλια.

Ο Wong υποστηρίζει ότι οι λεγόμενοι «κυνηγοί μιλίων» θα πρέπει να ψάξουν για κάρτες που ταιριάζουν με τις συνήθειες δαπανών τους.

Συνιστά να έχετε πολλές πιστωτικές κάρτες που απονέμουν «μπόνους» μίλια, καλύπτοντας τις κύριες κατηγορίες δαπανών ενός ατόμου. Μία κάρτα μπορεί να προσφέρει μίλια μπόνους για online αγορές. Μια διαφορετική κάρτα μπορεί να το κάνει για φαγητό. Άλλοι μπορούν να απονείμουν επιπλέον μίλια για είδη παντοπωλείου.

Αυτό μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά, είπε, επειδή ένα τυπικό «μπόνους» στη Σιγκαπούρη είναι 4 μίλια ανά δολάριο που δαπανάται, περισσότερο από 1,2-1,4 μίλια σε άλλες πιστωτικές κάρτες.

Ο Wong ανέφερε ότι μια δαπάνη 30.000 δολαρίων για μια πιστωτική κάρτα που κερδίζει 1,4 μίλια ανά δολάριο θα κέρδιζε περίπου 45.000 μίλια στη Singapore Airlines — αρκετά για ένα εισιτήριο οικονομικής θέσης μετ' επιστροφής στο Περθ.
Ωστόσο, αν κάποιος έβαζε τα ίδια 30.000 δολάρια σε πολλές κάρτες που δίνουν «μπόνους» μίλια, θα μπορούσε να κερδίσει 120.000 μίλια Singapore Airlines, τα οποία θα μπορούσαν να κερδίσουν ένα ταξίδι μετ' επιστροφής στο Κέιπ Τάουν σε business class.

Εάν κάποιος πλήρωσε για ένα γεύμα με μια κάρτα που κερδίζει 1,3 μίλια ανά δολάριο αντί για κάρτα που κερδίζει 4 μίλια ανά δολάριο, ″Έχετε αφήσει 2,7 μίλια στο τραπέζι, σωστά; Αυτή είναι μια δωρεάν αξία που δεν λάβατε», είπε.

Τι πρέπει να παρακολουθούν οι κυνηγοί μιλίων

Οι χρήστες των καρτών μιλίων πρέπει να παρακολουθούν ποιες κάρτες συγκεντρώνουν τα περισσότερα μίλια, καθώς και να κατανοούν τα ψιλά γράμματα: κατηγορίες μπόνους, εξαιρέσεις και παράγοντες όπως η συγκέντρωση πόντων από διαφορετικές κάρτες από την ίδια τράπεζα.

Επιπλέον, ορισμένοι πόντοι πιστωτικών καρτών δεν λήγουν ποτέ, ενώ ορισμένοι έχουν περίοδο ισχύος. Ορισμένες κάρτες μετατρέπουν αυτόματα τις δαπάνες σε μίλια, ενώ ορισμένες δίνουν πόντους τράπεζας, οι οποίοι πρέπει να εξαργυρωθούν σε μίλια.

«Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι φοβούνται λίγο», είπε, προσθέτοντας ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι χρειάζεστε τουλάχιστον 10 πιστωτικές κάρτες για να μεγιστοποιήσετε τους πόντους. «Πρέπει να ειπωθεί η αλήθεια, τρεις κάρτες, ίσως τέσσερις θα είναι υπεραρκετές για τους περισσότερους ανθρώπους, εκτός αν ξοδεύετε πραγματικά μεγάλα ποσά κάθε χρόνο».

Στους επίδοξους «κυνηγούς μιλίων», ο Wong συμβουλεύει να μην ξοδεύετε απλά για να αποκτήσετε περισσότερα μίλια. «Για μερικούς ανθρώπους, μπορούν να προσπαθήσουν να δικαιολογήσουν ότι ξοδεύουν περισσότερα για να λάβουν περισσότερες ανταμοιβές, αλλά δεν το υποστηρίζω», επεσήμανε.

Αντίθετα, η άποψή του είναι ότι τα μίλια είναι απλώς ανταμοιβές που κερδίζει ένα άτομο για αυτό που επρόκειτο να αγοράσει εξαρχής - μια ανταμοιβή, τόνισε, που παρέχει μια «εμπειρία πέντε αστέρων με προϋπολογισμό ενός αστεριού».

ΣΧΕΤΙΚΑ