«Πόλεμος» προσφορών για τα fast food στις ΗΠΑ -Tα McDonald's επεκτείνουν το γεύμα των 5 δολαρίων
Η McDonald's επεκτείνει το γεύμα των 5 δολαρίων στη μάχη για τους καταναλωτές που δεν έχουν μετρητά
Το καλοκαίρι των προσφορών μετατρέπεται σε φθινοπωρινή υπόθεση για την εταιρεία.
Το γεύμα των 5 δολαρίων
Η αλυσίδα θα παρατείνει τη προσφορά γεύματος των 5 δολαρίων που έκανε το ντεμπούτο της τον Ιούνιο μέχρι τον Δεκέμβριο στις περισσότερες αγορές των ΗΠΑ, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη.
Η κίνηση αυτή δείχνει πόσο πολύ ανταγωνίζονται οι αλυσίδες fast-food για πελάτες με χαμηλό προϋπολογισμό, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Δεσμευόμαστε να διατηρούμε τις τιμές μας όσο το δυνατόν πιο προσιτές», δήλωσε ο Joe Erlinger, πρόεδρος της McDonald's USA, στην ανακοίνωση.
Η McDonald's κυκλοφορεί επίσης προσφορές αποκλειστικά για την εφαρμογή, όπως ένα σάντουιτς με τηγανητό κοτόπουλο με 2 δολάρια, για να ενισχύσει τη χρήση του προγράμματος επιβράβευσης, επειδή τα μέλη κάνουν περισσότερες αγορές.
Η εταιρεία που εδρεύει στο Σικάγο εξετάζει μια «ευρύτερη» επαναφορά των προσφορών της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Κρις Κεμπτσίνσκι, καθώς ο αριθμός των προσφορών του μενού των 1, 2 και 3 δολαρίων έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια εν μέσω της αύξησης του λειτουργικού κόστους και του κόστους τροφίμων.
Η αλυσίδα προσέφερε εκπτώσεις στην εφαρμογή της για κινητά, αλλά απέφυγε να προχωρήσει σε μια ευρύτερη καμπάνια, επειδή είχε καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες επιχειρήσεις που βγήκαν από την πανδημία. Ωστόσο, τα αποτελέσματα έχουν αποδυναμωθεί, με τις πωλήσεις να μειώνονται το τελευταίο τρίμηνο.
Οι μετοχές της εταιρείας υπέφεραν επίσης, αλλά έχουν ανακάμψει τους τελευταίους δύο μήνες.
Στα τέλη Ιουλίου, η McDonald's ανακοίνωσε ότι η εταιρεία είχε καταγράψει μια «αυξητική τάση» σχεδόν 3% στον αριθμό των επισκεπτών από τότε που ξεκίνησε η προσφορά γεύματος των 5 δολαρίων στα τέλη Ιουνίου.