Κάμαλα Χάρις: Θα ξοδέψει 370 εκατομμύρια σε διαφημίσεις στο τελευταίο «σπριντ» πριν τις εκλογές του Νοεμβρίου

Η ομιλία της Καμάλα Χάρις στο συνέδριο των Δημοκρατικών / AP Images

Το επιτελείο της Κάμαλα Χάρις ανακοίνωσε το Σάββατο ότι έκανε κράτηση για τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις αξίας τουλάχιστον 370 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του σπριντ των εννέα εβδομάδων πριν από την ημέρα των εκλογών, η καμπάνια της Χάρις θα ξοδέψει 170 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και 200 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως οι Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify και Pandora.

Θέλει να προλάβει τον Τραμπ

Σχεδόν ένα μήνα από τότε που ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποχώρησε από την κούρσα και ενέκρινε την Χάρις, εκείνη εργάζεται για να αυτοπροσδιοριστεί στους ψηφοφόρους προτού το κάνει πρώτα ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.

Η ανακοίνωση του Σαββάτου της καμπάνιας Χάρις είναι μια προσπάθεια να πάρει τα πρώτα διαφημιστικά σποτ πριν από την προεδρική εκστρατεία των Ρεπουμπλικάνων.

«Κάνοντας κράτηση νωρίς, η καμπάνια Harris-Walz εξασφαλίζει απόθεμα σε στιγμές με υψηλή τηλεθέαση, όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα και άλλα εθνικά προγράμματα πριν εξαντληθούν», έγραψαν οι αναπληρωτές διαχειριστές της καμπάνιας του Harris, Quentin Fulks και Rob Flaherty σε ένα σημείωμα της εκστρατείας.

Αυτά τα στιγμιότυπα σε prime-time περιλαμβάνουν τις πρεμιέρες σεζόν τηλεοπτικών εκπομπών όπως το "Grey's Anatomy" του ABC και το "Golden Bachelorette", μαζί με ζωντανές μεταδόσεις όπως παιχνίδια NFL, WNBA, NBA, NHL και MLB, ανέφερε η καμπάνια.

«Οι τιμές αυξάνονται όσο πλησιάζετε στην ημερομηνία μετάδοσης και υπάρχει επίσης λιγότερο απόθεμα για να διαλέξετε. Έτσι, αγοράζοντας αργότερα, ο Trump ξοδεύει περισσότερα ανά αγορά διαφήμισης και χειροτερεύει τις τοποθετήσεις διαφημίσεων, ιδιαίτερα για προγράμματα υψηλής τηλεθέασης, όπως οι ζωντανές μεταδόσεις αθλημάτων», πρόσθεσαν οι Fulks και Flaherty.

Η πλευρά Τραμπ

Η εκστρατεία του Τραμπ απέρριψε την ιδέα ότι έπρεπε να καλύψει τη διαφορά με τη Χάρις και είπε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια της είναι μια περίπτωση υπερβολικών δαπανών.

«Οι διαφημίσεις που υποστηρίζουν τον Πρόεδρο Τραμπ βλέπονται αποτελεσματικά από περισσότερους ανθρώπους από τις διαφημίσεις [Harris], γεγονός που αποδεικνύει ότι η καμπάνια της ξοδεύει απερίσκεπτα και επιπόλαια επειδή δεν έχουν ιδέα για το πώς να διευθύνουν μια νικηφόρα καμπάνια», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εκστρατείας του Τραμπ, Στίβεν Τσουνγκ. στο CNBC.

Η επιλογή της καμπάνιας Harris να δαπανήσει περισσότερα 30 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές διαφημίσεις αντανακλά μια αυξανόμενη ώθηση για τις καμπάνιες να υπερβούν το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικών διαφημίσεων για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους στο σημερινό πιο κατακερματισμένο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης.

Από τότε που η αντιπρόεδρος Χάρις ανακοίνωσε την προεδρική της υποψηφιότητα, η καμπάνια της έχει προβάλει τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις αξίας άνω των 33 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης AdImpact. Το Harris Victory Fund έχει ξοδέψει πάνω από 43 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook και στο Google, το μεγαλύτερο ποσό από οποιονδήποτε στην προεδρική κούρσα μέχρι στιγμής.

«Πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλό ρυθμό για να ξοδέψουμε περισσότερα για ψηφιακά μέσα πειθούς από οποιαδήποτε άλλη πολιτική οργάνωση ποτέ», έγραψαν οι Fulks και Flaherty σε ένα σημείωμα της εκστρατείας.

Η εκστρατεία Χάρις τοποθετεί επίσης ημερήσιες διαφημίσεις στο Fox News σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει «ένα πιο μετριοπαθές κοινό».

Σε σύγκριση με την κούρσα του Μπάιντεν το 2020, η καμπάνια της Χάρις ανέφερε ότι ξοδεύει διπλάσια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Πενσυλβάνια, υπερδιπλάσια στο Ουισκόνσιν, τετραπλάσια στη Τζόρτζια και έξι φορές περισσότερα στη Νεβάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ