Adidas: «Μπαίνει» στην F1 με δυο ομάδες

NEWSROOM
Adidas και Formula 1
Adidas και Formula 1 / Φωτογραφία shutterstock

Η Adidas είναι κοντά στο να «μπει» για πρώτη φορά στον κόσμο της F1 ντύνοντας δυο από τις ομάδες του grid.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Sport Business θα κάνει την αρχή το 2025 με την Mercedes και θέλει ένα χρόνο αργότερα να παρέχει υλικό ρουχισμού και στην Audi, στην πρώτη χρονιά του volkswagen group στον μαγικό κόσμο της Formula 1.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι οι συζητήσεις της Adidas με την Audi είναι σε προχωρημένο στάδιο και η οριστική συμφωνία δεν είναι μακριά. Θυμίζουμε ότι η Audi θα εισέλθει στην F1 με την εξαγορά και μετονομασία της σημερινής Stake F1 Team KICK Sauber το 2026.

H Adidas δεν είχε καμία εμπλοκή στην F1 στο παρελθόν, αλλά πλέον είναι μια αγορά – στόχος για την εταιρεία, σύμφωνα με όσα δήλωσε πριν από λίγο καιρό στην Bild, ο CEO Μπγιόρν Γλούντεν.

«Οι τρεις αγώνες στις ΗΠΑ έφεραν μεγάλη προβολή και ενδιαφέρον για το άθλημα. Πλέον και στις Ηνωμένες Πολιτείες η F1 είναι κάτι πραγματικά μεγάλο», ήταν αρχικά τα λόγια του.

«Τα περισσότερα συμβόλαια στην F1 με τους χορηγούς λήγουν το 2026. Μιλάμε με αρκετές ομάδες και τα σχέδια είναι αρκετά προχωρημένα, σε σημείο που δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω. Θα το κάνουμε το συντομότερο δυνατό», πρόσθεσε μιλώντας στην γερμανική εφημερίδα.

Το τάιμινγκ της εισόδου στην F1

Η επιλογή της Adidas να εμπλακεί τώρα με την F1 δεν αποτελεί έκπληξη καθώς στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα συμμετέχουν δυο κολοσσοί της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Adidas δεν μίλησε και με άλλες ομάδες, όπως για παράδειγμα με την Red Bull Racing πριν αυτή τελικά καταλήξει σε συμφωνία με την Castore για ανανέωση της συνεργασίας τους πριν την έναρξη της φετινής χρονιάς.

Η Castore έχει συμφωνία και με την Maclaren Racing, ενώ σημαντική παρουσία στον χώρο έχει και η Puma ντύνοντας την Ferrari, την Williams και την Mercedes. Το συμβόλαιο με την τελευταία ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν και τότε θα μετακομίσει στην Addidas.

Δυνατές χορηγίες με το «καλημέρα» για την Audi

Σε ό,τι έχει να κάνει με την Audi δείχνει με το «καλημέρα» ότι μπαίνει στην F1 για να πρωταγωνιστήσει. Η επικείμενη συμφωνία με την Adidas έρχεται λίγο μετά από εκείνη με την BP που έχει χορηγικό χαρακτήρα αλλά περιλαμβάνει και τεχνική υποστήριξη. Ο πετρελαϊκός κολοσσός θα έχει τον κρίσιμο ρόλο του προμηθευτεί καυσίμων για την ομάδα της Auidi ενώ η Castrol θα παρέχει λιπαντικά και γράσο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Sport Business, η ομάδα δεν σκοπεύει να μπει στην Formula 1 με κάποιον χορηγό στο όνομα και θα αρκεστεί στο «Audi F1» θέλοντας να αξιοποίηση το brad που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο.

Σε επίπεδο στελεχών, η Audi έχει κάνει σημαντικές προσθήκες με στελέχη που εργάζονται επί σειρά ετών στην F1. Χαρακτηριστικά, και πιο πρόσφατα, είναι τα παραδείγματα του πρώην αθλητικού διευθυντή της Red Bull, Τζόναθαν Ουίτλι και του Ματία Μπινότο που στο παρελθόν ήταν επικεφαλής της ομάδας της Ferrari.

ΣΧΕΤΙΚΑ