Ποιες σειρές «εκτόξευσαν» την τηλεθέαση του Νetflix τον Ιούνιο

NEWSROOM
Netflix-logo
To Logo του Netflix /Φωτογραφία Shutterstock

Οι Αμερικανοί αφιέρωσαν περισσότερο από το 40% του τηλεοπτικού τους χρόνου σε ροή ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών, το υψηλότερο ποσοστό που έχουν ποτέ παρακολουθήσει στο διαδίκτυο, με τη Netflix να καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση στο μερίδιο αγοράς, χάρη σε δημοφιλείς εκπομπές

 Η τηλεθέαση ροής αυξήθηκε τον Ιούνιο κατά 6% συγκριτικά με τον Μάιο, ενισχύοντας το μερίδιο της συνολικής προβολής κατά 1,5 ποσοστιαίες μονάδες, σύμφωνα με την Nielsen. Η ραδιοτηλεοπτική μετάδοση έχασε 1,8 μονάδες, ενώ η καλωδιακή υποχώρησε κατά 1 ποσοστιαία μονάδα. 

Κέρδη για το Νetflix

 Η συνολική τηλεθέαση αυξήθηκε για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο, χάρη στα παιδιά που εγκατέλειψαν το σχολείο για το καλοκαίρι.

 Ο νέος προγραμματισμός προκάλεσε κέρδη στο Netflix, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας σεζόν του επιτυχημένου σόου Brigerton και του Your Honor, ενός δράματος από την Paramount Global. Η πρωτοπόρος ροής αύξησε τις προβολές της κατά 12% κατά τη διάρκεια του μήνα για να φτάσει το μερίδιο αγοράς του 8,4%, σύμφωνα με την Nielsen. Κορυφαίο παραμένει το YouTube της Google, το οποίο σημείωσε ελαφρά άνοδο στο 9,9%.

 Τρεις άλλες πλατφόρμες ροής σημείωσαν διψήφια αύξηση τηλεθέασης κατά τη διάρκεια του μήνα, με το Disney+ να σημειώνει άνοδο 15%, το Tubi της Fox Corp. να σημειώνει άνοδο 15% και το Max 11%, σύμφωνα με το Βloomberg. Η Max ανήκει στην Warner Bros. Discovery Inc.

 Το ABC της Walt Disney Co. είχε τις επτά εκπομπές με τις περισσότερες προβολές, με κορυφαίους τους τελικούς του NBA, το Προεδρικό Debate  και τον Παιχνίδι 7 του πρωταθλήματος NHL. Το ντιμπέιτ ήταν η εκπομπή με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην τηλεόραση.  

ΣΧΕΤΙΚΑ