Prada: Δεν μας ενδιαφέρει να προχωρήσουμε σε κάποια εξαγορά - Προσηλωμένοι στην ανάπτυξη του brand

NEWSROOM
Prada: Δεν μας ενδιαφέρει να προχωρήσουμε σε κάποια εξαγορά - Προσηλωμένοι στην ανάπτυξη του brand

Ο CEO της PRADA σημείωσε ότι η εταιρεία είναι προσηλωμένη στην συνέχιση των επενδύσεων στην Ιταλία

Η Prada δεν ενδιαφέρεται να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά στον άμεσο χρονικό ορίζοντα καθώς στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Andrea Guerra, είναι η ανάπτυξη των δικών της εμπορικών σημάτων.

«Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη των δικών μας επωνυμιών» τόνισε σήμερα ο Guerra σε εκδήλωση στη Βενετία  ενώ πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει κάποιο νέο στο τομέα των εξαγορών και των συγχωνεύσεων.

Σύμφωνα με το Bloomberg μετά τις δηλώσεις του Giorgio Armani, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι θα γίνουν αλλαγές στην εταιρεία του όταν αποσυρθεί,  έχei δημιουργηθεί ένα γαϊτανάκι φημών σε όλο τον κόσμο της μόδας. Ο Αρμάνι, ο οποίος πλησιάζει τα 90ά του γενέθλια, είπε στο Bloomberg τον περασμένο μήνα ότι δεν θα απέκλειε μια συγχώνευση μετά την αποχώρησή του από το τιμόνι της εταιρείας.

Τα σχόλιά του έχουν κλονίσει την ιταλική βιομηχανία πολυτέλειας, όπου πολλές εταιρείες είναι ακόμα ανεξάρτητες και ελέγχονται από οικογενειακά σχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Salvatore Ferragamo, Moncler και Ermenegildo Zegna. Κανείς τους δεν έχει την αγοραστική δύναμη  των Γάλλων αντιπάλων τους, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton και Kering.

Παρά την διάψευση οποιωνδήποτε σημαντικών κινήσεων για τον όμιλό του βραχυπρόθεσμα, ο Guerra είπε ότι αναμένει περισσότερη δραστηριότητα στο τομέα των συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο τα επόμενα χρόνια. «Σε δύο, τρία, πέντε χρόνια θα συμβούν πολλά πράγματα, θα γίνει ενοποίηση», είπε ο Guerra, χωρίς να διευκρινίσει τι εννοεί περαιτέρω.

Η Prada τα τελευταία χρόνια αγόρασε ένα μερίδιο στο βυρσοδεψείο Superior και συνεργάστηκε για να επενδύσει με τη Zegna στην ιταλική εταιρεία κατασκευής κασμίρ Filati Biagioli Modesto και στον ειδικό σε πλεκτά Luigi Fedeli e Figlio. Ο Guerra είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι η Prada παραμένει προσηλωμένη στις επενδύσεις στην Ιταλία και ότι η στρατηγική της ομαδοποίησης μικρότερων προμηθευτών θα μπορούσε να τη βοηθήσει να αναπτύξει κλίμακα οικονομιών και να της δώσει μεγαλύτερη σταθερότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ