Prada: Στήριξη στα έσοδα από τα παπούτσια και τις ζακέτες της Miu Miu
Στήριξη στα έσοδα της ιταλικής εταιρείας πολυτελών ειδών Prada, προσέφερε η Miu Miu, καθώς οι πωλήσεις της επιβραδύνθηκαν το γ΄ τρίμηνο του 2023, σε αντίθεση με αυτές της Miu Miu που ανέβασαν ταχύτητα. Η Prada βρήκε απρόσμενη στήριξη από τη Miu Miu της οποίας είναι ιδιοκτήτρια, εν μέσω μιας παγκόσμιας τάσης επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας.
Τα καθαρά έσοδα του ομίλου το γ΄ τρίμηνο ανήλθαν σε 1,11 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία σήμερα Τρίτη, χαμηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών. Η Prada, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80% των εσόδων του ομίλου, είδε την ανάπτυξη των πωλήσεων της να επιβραδύνεται στο 5% το γ΄ τρίμηνο, από 15% το προηγούμενο. Την ίδια ώρα, η Miu Miu, αν και πολύ μικρότερη σε μέγεθος, συνέχισε να υπεραποδίδει με αύξηση των εσόδων της κατά 48%.
Η Miu Miu κατά το γ΄ τρίμηνο έφτασε στην κορυφή του δείκτη Lyst, ο οποίος παρακολουθεί τόσο τις μάρκες και τα προϊόντα που αναζητούνται περισσότερο στη δική του εφαρμογή αγορών, όσο και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Prada κατέλαβε την τρίτη θέση, από τη δεύτερη θέση το προηγούμενο τρίμηνο.
Οι μπαλαρίνες που πωλούνται για περισσότερα από 700 ευρώ και οι ζακέτες που κοστίζουν 1.250 ευρώ ήταν από τα πιο περιζήτητα προϊόντα της Miu Miu, σύμφωνα με το Lyst.
Τα αποτελέσματα της Prada έρχονται εν μέσω της παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας. Η τάση αυτή ανέδειξε την ανθεκτικότητα των εταιρειών με είδη πολυτελείας, όπως η Hermes, σε σύγκριση με ομοειδείς εταιρείες όπως η ιδιοκτήτρια της Gucci, Kering, που έχουν υποφέρει περισσότερο.
Νωρίτερα τον Οκτώβριο. ο κολοσσός των ειδών πολυτέλειας LVMH (Moet, Hennessy, Louis Vuitton) απογοήτευσε τους επενδυτές, όταν ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων κατώτερη των εκτιμήσεων στα ζωτικά τμήματα της μόδας και των δερμάτινων ειδών.
Η Miuccia Prada, η εγγονή του ιδρυτή του ομίλου, είναι διευθύντρια δημιουργικού της Miu Miu και μοιράζεται τα καθήκοντα στην Prada με τον Ραφ Σίμονς.