Τι πιστεύει η βιομηχανία του Hollywood για τη νέα πολιτική του Netflix σχετικά με το μοίρασμα των κωδικών

Shutterstock: diy13

Το Hollywood κάνει «thumbs down» στη νέα στρατηγική του Netflix προκειμένου να σταματήσει το μοίρασμα των κωδικών πρόσβασης.

Περισσότεροι από τους μισούς που εργάζονται στον χώρο της ψυχαγωγίας διαφωνούν με τη νέα πολιτική του Netflix σύμφωνα με τη δημοσκόπηση «What Is Hollywood Thinking?» που διεξήχθη την περασμένη εβδομάδα από την YouGov σε συνεργασία με την Variety Intelligence Platform.

Η έντονη διαφωνία ήταν μακράν το μεγαλύτερο συναίσθημα που προέκυψε από την έρευνα με ποσοστό 38%. Σε πλήρη αντίθεση, μόνο το 8% συμφωνούσε απόλυτα με την κίνηση του Netflix. Η YouGov διεξήγαγε έρευνα σε 640 ενήλικες Αμερικανούς που εργάζονται στον κινηματογράφο, την τηλεόραση και τη μουσική βιομηχανία για να πάρει μια «γεύση» από την γνώμη των επαγγελματιών του κλάδου.

Το Netflix ξεκίνησε τις δοκιμές για τον επί πληρωμή διαμοιρασμό σε τρεις χώρες της Λατινικής Αμερικής πέρυσι και επέκτεινε την εφαρμογή του πρόσφατα σε Καναδά, Νέα Ζηλανδία, Πορτογαλία και Ισπανία. Η επιλογή «buy an extra member» σε αυτές τις χώρες επιτρέπει στους συνδρομητές του προγράμματος Standard ή Premium να προσθέσουν έναν επιπλέον υπό -λογαριασμό μέλους για ένα ή δυο άτομα με τα οποία δεν ζουν μαζί. Το καθένα με προφίλ, εξατομικευμένες συστάσεις, σύνδεση και κωδικό πρόσβασης.

Η έρευνα της YouGov/VIP+ δείχνει ότι υπάρχει σημαντική αμφιβολία ότι η παρεμπόδιση της κοινής χρήσης λογαριασμών θα ενισχύσει τους αριθμούς των συνδρομητών των υπηρεσιών Streaming. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του συνόλου των συνδρομητών ως αποτέλεσμα οποιουδήποτε είδους καταστολής. Σχεδόν τριπλάσιοι από αυτούς έφτασαν στο σημείο να υποθέσουν ότι θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, ενώ ένα ποσοστό 32% πιστεύει ότι δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.

Συμφωνούν με την πρόθεση, όχι με την στρατηγική

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ερωτηθέντες δεν θεωρούν αδικαιολόγητες τις προσπάθειες του Netflix να περιορίσουν τον διαμοιρασμό των κωδικών, αλλά διαφωνούν με τον τρόπο που γίνονται αυτές. Το 46% πιστεύει πως το Netflix έχει δίκιο που θέλει να το περιορίσει, ενώ ένα 38% πιστεύει το αντίθετο.

Επίσης, για την ώρα, το Netflix είναι η μοναδική υπηρεσία Streaming που έχει ξεκινήσει την καταπολέμηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.

Το VIP+ διεξήγαγε σχετική έρευνα τον περασμένο Ιούνιο, σύμφωνα με την οποία σημαντική πλειοψηφία των συνδρομητών του Netflix θα πλήρωνε κάποια παραπάνω χρήματα για να συνεχίσει να μοιράζεται τον κωδικό πρόσβασης του. Ωστόσο υπάρχει σκεπτικισμός ότι η αλλαγή θα ενισχύσει τελικά τους συνδρομητές.

Η Aluma Insights Media Research εκτίμησε ότι το Netflix έχασε 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια από την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης το 2021, πολύ περισσότερα από οποιαδήποτε από τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ