Η Dinsey θα περικόψει 7.000 θέσεις εργασίας -Στόχος η μείωση κόστους 5,5 δισεκατομμυρίων
Ο Μπομπ Ίγκερ ανέλαβε πρόσφατα και πάλι τον ρόλο του CEO της Dinsey, ωστόσο η επιστροφή του στη θέση σημαδεύεται από μια δύσκολη περίοδο για την εταιρεία.
Η Disney πρόκειται να μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά 7.000 υπαλλήλους σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος, δήλωσε ο Ίγκερ στην προγραμματισμένη κλήση για τα κέρδη της εταιρείας για το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Αυτό το νούμερο αντιστοιχεί στο 3,2% του προσωπικού της Disney που ανέρχεται σε 220.000 άτομα παγκοσμίως.
Οι απολύσεις αποτελούν μέρος των προσπαθειών της Disney να εξοικονομήσει περίπου 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Από αυτά τα 2,5 αντιπροσωπεύουν το κόστος που δεν αφορά το περιεχόμενο. Η Disney στοχεύει σε ετήσια βάση μείωση του κόστους μη αθλητικού περιεχομένου κατά 3 δισεκατομμύρια δολάρια που αναμένεται να πραγματοποιηθεί τα επόμενα χρόνια, δήλωσε η οικονομική διευθύντρια της Disney Κριστίν ΜακΚαρθι στους αναλυτές.
Από τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες εκτός περιεχομένου, περίπου το 50% αντιπροσωπεύει το μάρκετινγκ, 30% δαπάνες εργασίας και το 20% δαπάνες τεχνολογίας, προμηθειών και άλλων, δήλωσε η ΜακΚαρθι. Η Disney αναμένει ότι αυτές οι περικοπές κόστους «θα υλοποιηθούν πλήρως» μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2024.
Ο Ίγκερ δήλωσε ότι δεν πήρε την απόφαση να περικόψει τις θέσεις εργασίας ελαφρά τη καρδία. «Έχω τεράστιο σεβασμό και εκτίμηση για την αφοσίωση των υπαλλήλων μας σε όλο τον κόσμο», είπε. Όσον αφορά το μέτωπο του περιεχομένου, ο Ίγκερ δήλωσε: «Θα εξετάσουμε πολύ προσεκτικά ό,τι κάνουμε επειδή τα πράγματα σε ένα ανταγωνιστικό κόσμο έχουν γίνει πιο ακριβά».
Οι ανακοινώσεις για περικοπές θέσεων εργασίας ήρθαν καθώς ο Ίγκερ έκανε γνωστή μια νέα επιχειρηματική δομή για την Disney, οργανωμένη σε τρεις βασικούς επιχειρηματικούς τομείς. Το ESPN, με επικεφαλής τον Τζίμι Πίταρο, τα θεματικά πάρκα και τα προϊόντα της Disney με επικεφαλής τον Τζος Νταμάρο και τη διάλυση της ομάδας Disney Media and Entertainment Distribution η οποία ιδρύθηκε από τον απερχόμενο CEO Μπομπ Τσάπεκ το 2020.
Για το τρίμηνο του Δεκεμβρίου 2022 το Disney + κατέγραψε την πρώτη απώλεια συνδρομητών στην ιστορία του, χάνοντας 2,4 δισεκατομμύρια λόγω των απωλειών στην Disney+ Hotstar, την έκδοση της υπηρεσίας που διατίθεται στην Ινδία και σε τμήματα της Νοτιοανατολικής Ασίας.