Η Warner Bros. Discovery πλησιάζει τα 95 εκατομμύρια συνδρομητές Streaming το 3ο τρίμηνο
Η Warner Bros. Discovery είδε τις συνδρομές streaming να αυξάνονται σε σχεδόν 95 εκατομμύρια συνδυασμένους πελάτες παγκοσμίως στα HBO, HBO Max και Discovery + από την 1η Ιουλίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου, το τρίμηνο κατά το οποίο ξεκίνησε η πολυαναμενώμενη σειρά House of Dragon, το πρώτο prequel που κυκλοφορεί από τον κόσμο του Game of Thrones.
Καθώς η εταιρεία υπό την ηγεσία του David Zaslav εργάζεται για την ενοποίηση των πλατφορμών Streaming σε μια υπηρεσία το επόμενο καλοκαίρ η Warner Bros. Discovery αποφάσισε για άλλη μια φορά να μην αναλύσει τους συνδρομητές των HBO και HBO Max στα αποτελέσματα του τριμήνου. Η WBD αποκάλυψε το συνολικό νούμερο των συνδρομητών της στην έκθεση για το γ τρίμηνο.
Κατά την κλήση για τα κέρδη, ο Zaslav δήλωσε ότι η εταιρεία έχει μεταφέρει την ημερομηνία – στόχο για την έναρξη της ενιαίας πλατφόρμας streaming HBO Max-Discovery + την άνοιξη του 2023 από το προηγούμενο χρονοδιάγραμμα που μιλούσε για το επόμενο καλοκαίρι.
Μικρή η άνοδος των συνδρομητών
Μπορεί η εταιρεία να βρίσκεται κοντά στους 100 εκατομμύρια συνδρομητές αλλά η αύξηση του γ τριμήνου δεν ήταν μεγάλη καθώς πρόσθεσε μόλις 2,8 εκατομμύρια νέους λογαριασμούς σε όλες τις υπηρεσίες της WBD σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο. Στην αγορά της Αμερικής οι υπηρεσίες HBO, Max και Discovery + πρόσθεσαν μόνο 500.000 νέους πελάτες.
Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, το Netflix -με όλα τα προβλήματα που αντιμετώπισε- πρόσθεσε 2,41 εκατομμύρια νέους καθαρούς συνδρομητές επί πληρωμή στο γ τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένου ενός κέρδους 100.000 συνδρομητών στην περιοχή των ΗΠΑ και Καναδά. Στα τέλη Σεπτεμβρίου οι συνδρομητές της πλατφόρμας έφτασαν τα 223,1 εκατομμύρια συνδρομητές.
Ζημιές για τον όμιλο
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του HBO, του Discovery Channel και του στούντιο Warner Bros. Ανακοίνωσε την Πέμπτη καθαρές ζημίες ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το γ τρίμηνο, οι οποίες περιλάμβαναν αποσβέσεις προ φόρων ύψους 1,92 δισεκατομμυρίων δολαρίων από άυλα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με εξαγορές και 1,52 δισεκατομμύρια δολάρια που συνδέονται με προ φόρων δαπάνες αναδιάρθρωσης και άλλες δαπάνες.
Σε δήλωσή του, ο ανώτατος αξιωματούχος της εταιρείας αναγνώρισε ένα δύσκολο λειτουργικό περιβάλλον. «Επαναπροσδιορίζουμε και μετασχηματίζουμε τον οργανισμό για το μέλλον, ενώ παράλληλα προωθούμε τη συνεργασία σε ολόκληρη την επιχείρηση, αυξάνουμε τον στόχο μας σε τουλάχιστον 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια και σημειώνουμε σημαντική πρόοδο στο συνδυασμένο προϊόν», δήλωσε ο David Zaslav. «Παρόλο που έχουμε πολύ περισσότερη δουλειά να κάνουμε και υπάρχουν κάποιες δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν, είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι για την ευκαιρία που ανοίγεται μπροστά μας».