Tο Netflix ξεκίνησε τις περικοπές μετά την απώλεια συνδρομητών- Προχώρησε σε περίπου 150 απολύσεις
Το Netflix προχώρησε σε απολύσεις περίπου 150 υπαλλήλων, μόλις ένα μήνα αφότου ανακοίνωσε ότι έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά εδώ και μια δεκαετία.
Οι απολύσεις, που ανακοινώθηκαν την Τρίτη, θα επηρεάσουν κυρίως τα γραφεία της εταιρείας στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια. Πρόκειται για περίπου το 2% του εργατικού δυναμικού του Netflix στη Βόρεια Αμερική.
Το Netflix δήλωσε ότι οι απώλειες θέσεων εργασίας οφείλονται στην πρώτη των εσόδων της εταιρείας. Η υπηρεσία Streaming παλεύει φέτος με τους χρήστες που ακυρώνουν τη συνδρομή τους.
«Αυτές οι αλλαγές οφείλονται κυρίως στις επιχειρηματικές ανάγκες και όχι στις ατομικές επιδόσεις, γεγονός που τις καθιστά ιδιαίτερα δύσκολες, καθώς κανείς μας δεν θέλει να αποχαιρετήσει τόσο σπουδαίους συναδέλφους», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Δε γνωστοποιήθηκε ποια τμήματα της επιχείρησης θα δουν απώλειες θέσεων εργασίας, αλλά οι Los Angeles Times ανέφεραν ότι η επηρεάζονται η πρόσληψη προσωπικού, οι επικοινωνία, αλλά και το τμήμα περιεχομένου.
Ορισμένοι από τους υπαλλήλους που έχασαν τη δουλειά τους, το γνωστοποίησαν μέσω των Social Media.
Πώς ξεκίνησαν όλα
Τον Απρίλιο, ο γίγαντας του Streaming σόκαρε τον κλάδο όταν αποκάλυψε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές τους πρώτους τρεις μήνες του 2022 και προειδοποίησε ότι άλλα 2 εκατομμύρια αναμένεται να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα το επόμενο τρίμηνο.
Η είδηση προκάλεσε το ξεπούλημα των επενδυτών, με τη μετοχή της εταιρείας να σημειώνει πτώση 35% σε μια ημέρα. Σήμερα διαπραγματεύεται στα 190 δολάρια, σημειώνοντας πτώση 46% σε σχέση με το προηγούμενο υψηλό ρεκόρ του.
Ενώ το Netflix έχει 220 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως και παραμένει ο ξεκάθαρος ηγέτης της αγοράς, έχει αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό τα τελευταία χρόνια με την άφιξη πλατφορμών όπως η Disney Plus το HBO Max και το Prime Video της Amazon.
Στην έκθεση αποτελεσμάτων της τον περασμένο μήνα, η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία και η απόφαση να αυξήσει τις τιμές της στις ΗΠΑ, της κόστισαν σε συνδρομητές. Μόνο η αποχώρηση από τη Ρωσική αγορά έχει κοστίσει στην υπηρεσία 700.000 μέλη.
Μαζί με τις απώλειες θέσεων εργασίας, η εταιρεία μειώνει επίσης το περιεχόμενο και περιορίζει τις δικές της δημιουργίες. Νωρίτερα τον Μάιο ακύρωσε την ανάπτυξη του «Pearl», μια σειράς κινουμένων σχεδίων που δημιούργησε η Μέγκαν Μαρκλ, στο πλαίσιο της προσπάθειας να μειώσει τα έξοδα.
Ορισμένοι αναλυτές αναφέρουν ότι μετά την αύξηση των εγγραφών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το Netflix δεν έχει εύκολους τρόπους ανάπτυξης της επιχείρησης. Μέσα στον Απρίλιο η εταιρεία τόνισε ότι εξετάζει ένα νέο μοντέλο φθηνότερης συνδρομής που θα περιλαμβάνει όμως διαφημίσεις. Με αυτό στοχεύει να βάλει ένα τέλος στο μοίρασμα των κωδικών που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της πλατφόρμας.