Neftlix: Προσθέτει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του χρόνου

NEWSROOM
Netflix
Netflix/ Φωτογραφία AP

Το Netflix είπε πρόσφατα στους υπαλλήλους του ότι η νέα συνδρομή χαμηλότερου κόστους, αλλά με διαφημίσεις μπορεί αν προστεθεί μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.

Η εταιρεία δίνει μεγάλη μάχη καθώς ο ανταγωνισμός στο streaming έχει ανέβει κατακόρυφα. Οι μετοχές της σημείωσαν βουτιά τον περασμένο μήνα μετά την ανακοίνωση της πρώτης τριμηνιαίας απώλειας συνδρομητών για πάνω από μια δεκαετία.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings, δήλωσε μέσα στον Απρίλιο ότι η εταιρεία ήταν ανοιχτή στο να προσθέσει διαφημίσεις στην υπηρεσία της σοκάροντας τον κλάδο των μέσων ενημέρωσης και της διαφήμισης. Ο Hastings επί χρόνια ήταν αρνητικός στο ενδεχόμενο να μπουν διαφημίσεις εντός της πλατφόρμας.

«Όσοι έχουν παρακολουθήσει την πορεία του Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης και μεγάλος οπαδός της απλότητας της συνδρομής. Αλλά όσο κι αν είμαι οπαδός αυτού, είμαι μεγαλύτερος οπαδός της επιλογής των καταναλωτών», δήλωσε ο Hastings μετά την ανακοίνωση των κερδών τον περασμένο μήνα. «Και επιτρέποντας στους καταναλωτές που θα ήθελαν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να παίρνουν αυτό που θέλουν τότε βγάζει νόημα».

Ο Hastings πρόσθεσε τον Απρίλιο ότι το Netflix προσπαθεί να βρει τρόπο να φέρει διαφημίσεις στην πλατφόρμα «μέσα στο επόμενο έτος ή στο μεθεπόμενη». Αλλά αυτή η διαδικασία φαίνεται να επιταχύνεται.

Το Netflix, το οποίο αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση, προσπαθεί να βρει τρόπους να φέρει περισσότερα χρήματα, να σταματήσει την «αιμορραγία» στη Wall Street και να ανατρέψει την αφήγηση για τη μετοχή του. Ωστόσο η είδηση τρόμαξε τους επενδυτές οδηγώντας τη μετοχή του Netflix σε πτώση 1% μετά την έκθεση.

ΣΧΕΤΙΚΑ