Η KFC υπό τον φόβο μποϊκοτάζ στην Κίνα -Για ποιο πράγμα κατηγορείται
Η Ένωση Καταναλωτών Κίνας κάλεσε σε μποϊκοτάζ στην προώθηση γεύματος της KFC καθώς ισχυρίζεται ότι ενθαρρύνει τη σπατάλη τροφίμων.
Όλα ξεκίνησαν όταν η KFC ξεκίνησε συνεργασία με μια κινεζική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών. Αυτή προβλέπει την αγορά ενός γεύματος που θα συνδυάζεται με ένα κουτί μυστηρίου που έχει μέσα κάποιες από τις φιγούρες της εταιρείας. Μάλιστα τα παιχνίδια θα είναι περιορισμένης έκδοσης.
«Η KFC χρησιμοποίησε τις πωλήσεις κουτιών περιορισμένης έκδοσης για να παρακινήσει και συγχωρήσει την παράλογη για υπερβολική αγορά σετ γευμάτων από τους καταναλωτές. Γεγονός που αντιβαίνει στη δημόσια τάξη, τα χρηστά ήθη και το πνεύμα του νόμου», αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών Κίνας.
Ένας πελάτης ξόδεψε 1.649 δολάρια για να μπορέσει να συλλέξει όλες τις φιγούρες. Παράλληλα υπάρχουν καταγγελίες ότι άλλοι άνθρωποι πλήρωσαν αρκετά γεύματα και απλά τα πέταξαν στη συνέχεια, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Η KFC γιορτάζει 35 χρόνια στην Κίνα
Η αφορμή για την κυκλοφορία της συγκεκριμένης σειράς παιχνιδιών ήταν η 35η επέτειος από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος KFC στην ηπειρωτική Κίνα. Το 2020 η κινεζική κυβέρνηση ξεκίνησε μια μεγάλη εκστρατεία κατά της σπατάλης τροφίμων, στην οποία πρωτοστάτησε ο πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ.
Ο πρόεδρος Σι χαρακτήρισε την ποσότητα των τροφίμων που σπαταλούνται ως «σοκαριστική και ανησυχητική». Η «εκστρατεία για καθαρό πιάτο» πραγματοποιήθηκε με φόντο τις αυξανόμενες ανησυχίες για την επισιτιστική ασφάλεια κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας απαγορεύτηκε στους διαδικτυακούς influencers να τρώνε ακατάσχετα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι επισκέπτες εστιατορίων παροτρύνθηκαν να μην παραγγέλνουν περισσότερα από όσα μπορούν να φάνε.