Αυξήθηκαν οι πωλήσεις επαγγελματικών αυτοκινήτων στην ΕΕ
Τον Μάρτιο του 2021, οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν άνοδο κατά 95,3% (κυρίως λόγω της χαμηλής σύγκρισης του περασμένου έτους) σε 204.046 μονάδες. Σχεδόν όλες οι χώρες της ΕΕ σημείωσαν διψήφια ή τριψήφια ποσοστά κέρδους, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων αγορών.
Η Ιταλία, μεταξύ των πρώτων που επέβαλαν περιορισμούς καθώς εμφανίστηκε η πανδημία το 2020, σημείωσε την υψηλότερη αύξηση (+ 215,3%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 166,7%), την Ισπανία (+ 151,7%) και τη Γερμανία (+ 34,2%).
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 , η αγορά επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ επεκτάθηκε κατά 21,6%, με συνολικά 501.703 μονάδες. Αυτά τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν από την άνοδο του προηγούμενου μήνα. Ως αποτέλεσμα, όλες οι βασικές αγορές βελτίωσαν τις σωρευτικές επιδόσεις τους, με τη Γαλλία (+ 32,6%), την Ισπανία (+ 11,1%) και τη Γερμανία (+ 4,9%) να επιστρέψουν σε θετική επικράτεια και η Ιταλία να ενοποιήσει περαιτέρω το θετικό της αποτέλεσμα (+ 38,0%), σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Η ACEA εκπροσωπεί τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, van, φορτηγών και λεωφορείων στην Ευρώπη. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) εκπροσωπεί τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων στην Ευρώπη: BMW Group, CNH Industrial, DAF Trucks, Daimler, Ferrari, Ford of Europe, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Jaguar Land Rover, Renault Group, Stellantis, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars και Volvo Group.
Οι πωλήσεις νέων φορτηγών τον Μάρτιο στην ΕΕ ήταν υπερδιπλασιασμένες (+ 107,5%) στα επίπεδα που παρατηρήθηκαν το 2020, συνολικά 172.288 μονάδες. Τα αποτελέσματα του περασμένου μήνα ξεπέρασαν επίσης τους όγκους του Μαρτίου 2019, όταν πωλήθηκαν 165.455 φορτηγά. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής σημείωσαν τριψήφιες αυξήσεις: Ιταλία (+ 268,9%), Γαλλία (+ 183,3%) και Ισπανία (+ 168,7%), ενώ η Γερμανία σημείωσε επίσης σταθερή ανάπτυξη (+ 36,4%).
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι εγγραφές ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 23,6% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα ισχυρά αποτελέσματα του Μαρτίου κατάφεραν να αντισταθμίσουν την αδύναμη απόδοση της κατηγορίας van, κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Η ζήτηση αυξήθηκε σε καθεμία από τις βασικές αγορές κατά τη διάρκεια αυτής της τριμήνου: Ιταλία (+ 41,9%), Γαλλία (+ 35,4%), Ισπανία (+ 11,6%) και Γερμανία (+ 4,9%).
Τον περασμένο μήνα, ο αριθμός των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 56,8% σε 24.695 μονάδες. Η Πολωνία - τώρα η τρίτη αγορά της ΕΕ σε όγκο - σημείωσε εντυπωσιακή απόδοση με αύξηση 127,3%. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης έδωσαν επίσης ισχυρή ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής: Ισπανία (+ 96,0%), Ιταλία (+ 75,6%), Γαλλία (+ 70,6%) και Γερμανία (+ 30,2%).
Κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2021, οι εγγραφές νέων βαρέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 18,1%, υπολογίζοντας συνολικά 63.390 μονάδες. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέγραψαν διψήφια ποσοστά κέρδη μέχρι στιγμής φέτος: Ιταλία (+ 27,6%), Ισπανία (+ 21,0%), Γαλλία (+ 11,1%) και Γερμανία (+ 10,1%).
Τον Μάρτιο, καταγράφηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση 29.779 νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, με ετήσια αύξηση 51,8%. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ σημείωσαν κέρδη άνω του 70%: Γαλλία (+ 73,1%), Ιταλία (+ 71,3%) και Ισπανία (+ 70,5%). Με αύξηση 31,0%, η Γερμανία συνέβαλε επίσης σημαντικά στη συνολική απόδοση της ΕΕ τον περασμένο μήνα.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι εγγραφές νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 15,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Κοιτάζοντας ξανά τις μεγάλες αγορές, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση (+ 25,4%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 13,8%), την Ισπανία (+ 13,7%) και τη Γερμανία (+ 7,1%).
Τον Μάρτιο του 2021, οι εγγραφές νέων λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν 7,7% υψηλότερες από ό, τι τον ίδιο μήνα πέρυσι. Οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ παρουσίασαν μικτά αποτελέσματα τον περασμένο μήνα. Οι εγγραφές αυξήθηκαν στη Γαλλία (+ 58,8%) και στην Ιταλία (+ 6,1%), αλλά ταυτόχρονα συρρικνώθηκαν οι αγορές της Γερμανίας (-13,0%) και της Ισπανίας (-1,0%).
Τρεις μήνες έως το 2021 , η ευρωπαϊκή ζήτηση λεωφορείων και πούλμαν μειώθηκε κατά 12,6%, με 6.560 νέα οχήματα ταξινομημένα συνολικά σε ολόκληρη την ΕΕ. Η Ισπανία (-38,9%), η Γερμανία (-20,8%) και η Ιταλία (-13,8%) σημείωσαν σημαντικές απώλειες μέχρι το 2021, ενώ η Γαλλία ήταν η μόνη σημαντική αύξηση στην αγορά (+ 3,8%).