Το μυστικό όπλο του Μάικλ Μπλούμπεργκ
Ο δισεκατομμυριούχος πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης αποφάσισε τελικά να διεκδικήσει το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές που θα διεξαχθούν στις ΗΠΑ το 2020. Η εκστρατεία φαίνεται ότι θα βασιστεί στο τρίπτυχο, «δημιουργία θέσεων εργασίας», «προστασία του περιβάλλοντος», και «προστασία... από τον Ντόναλντ Τραμπ».
Η υποψηφιότητα του πρώην Δημάρχου της Νέας Υόρκης ταράζει τα νερά όχι μόνο στο κόμμα του, αλλά και στον Λευκό Οίκο, καθώς ο Μπλούμπεργκ είναι, όπως ισχυρίζεται άλλωστε και ο ίδιος, πολύ πιο επιτυχημένος επιχειρηματίας από τον Ντόναλντ Τραμπ. Ταυτόχρονα, η οικονομική του επιφάνεια του επιτρέπει να κάνει μία προεκλογική εκστρατεία με απεριόριστους πόρους και χωρίς μάλιστα να χρειάζεται να βασιστεί σε δωρεές.
Σύμφωνα με το business insider, όμως, το μυστικό του όπλο είναι ο πρώην Γενικός Διευθυντής μάρκετινγκ του Facebook, Γκάρι Μπρινγκς, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέσο δικτύωσης τον Ιανουάριο του 2018.
Όταν έφυγε από την εταιρεία, μετά από πέντε χρόνια στη σημαντική θέση, ο Γκάρι Μπρινγκς άφησε να εννοηθεί ότι τον ενδιαφέρει – γενικά – η πολιτική. Τότε είχε γράψει στη σελίδα του στο Facebook ότι «σκοπεύω να βοηθήσω το Δημοκρατικό Κόμμα στην πορεία του για τις ενδιάμεσες εκλογές που θα γίνουν φέτος και θα οδηγήσουν στις Προεδρικές εκλογές του 2020».
Σχεδόν δύο χρόνια μετά, ο Μπρινγκς αναλαμβάνει ενεργό και πολύ σημαντικό ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία του Μάικλ Μπλούμπεργκ ως υπεύθυνος για τα ψηφιακά μέσα. Θα είναι ο άνθρωπος που θα επιβλέπει την διαφημιστική καμπάνια του υποψηφίου στα ψηφιακά μέσα αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων – και με στόχο, σύμφωνα με πληροφορίες αμερικανικών ΜΜΕ, τον ίδιο τον Ντόναλντ Τραμπ.
Ο πρώην γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του Facebook επιβεβαίωσε το νέο του ρόλο στη σελίδα του στο Facebook – οπότε πλέον θα βρίσκεται στην απέναντι πλευρά από αυτή που ήταν ως εργαζόμενος στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Φυσικά, η γνώση του θα συνεισφέρει σημαντικά στην προεκλογική εκστρατεία του Μπλούμπεργκ, δεδομένου ότι υπήρξε διευθυντής μάρκετινγκ του Facebook από το 2013 και γνωρίζει όσο λίγοι αυτόν τον τομέα.
Φυσικά, και η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία του θα βοηθήσει, καθώς ο Μπρινγκς κατείχε παλαιότερα ανάλογες θέσεις με του Facebook στην Google και στην PayPal, ενώ είχε παλαιότερα σχέσεις και με τη Motorola και την Pepsi.
Και παρά τη συζήτηση που έχει γίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόσληψη του Μπρινγκς δείχνει ότι η εκστρατεία του Μπλούμπεργκ δε φοβάται να σχετιστεί με τη βιομηχανία της τεχνολογίας.