Timberland: Στόχος η φύτευση 50 εκατ. δένδρων έως το 2025
Τη φύτευση 50 εκατομμυρίων δένδρων σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025 έθεσε ως στόχο η Timberland.
Η δέσμευση της εταιρείας ανακοινώθηκε από το brand outdoor ενδυμάτων και υποδημάτων, το οποίο ξεκινά τη μεγαλύτερη παγκόσμια εκστρατεία μέχρι σήμερα με το μήνυμα «Nature Needs Heroes» («Η Φύση Χρειάζεται Ήρωες»).
Η εκστρατεία αποτίει φόρο τιμής σε 12 «οικο-ήρωες» οι οποίοι εργάζονται για μακροχρόνια θετική αλλαγή για το περιβάλλον και τις κοινότητές τους.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας θα υιοθετήσουν νέα στυλ από τη συλλογή φθινόπωρο 2019, με φόντο πράσινα αστικά τοπία.
Η καμπάνια περιλαμβάνει έντυπες και ψηφιακές διαφημίσεις και προβολή στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το brand που ανήκει στον όμιλο VF Corporation θα ενθαρρύνει επίσης την παγκόσμια κοινότητα να συμμετάσχει σε μια σειρά εκδηλώσεων δενδροφυτεύσεων και ανάδειξης χώρων πρασίνου.
Από το 2001, η Timberland έχει φυτέψει περισσότερα από 10 εκατ. δένδρα σε όλο τον κόσμο.
Τα προγράμματα, το πρώτο έτος, θα επικεντρωθούν στην Αϊτή, την Κίνα, τη Δομινικανή Δημοκρατία, τις ΗΠΑ την Τανζανία και το Μάλι και στην υποστήριξη του «Μεγάλου Πράσινου Τείχους», φιλόδοξου σχεδίου στην Αφρική που προβλέπει τη δημιουργία στο νότιο άκρο της Σαχάρας, ενός τείχους μήκους 8 χλμ. από δέντρα για την αντιμετώπιση κλιματικής αλλαγής, της ξηρασίας, της πείνας, των συγκρούσεων και της μετανάστευσης.
Για την εκστρατεία η Timberland συνεργάζεται με διάφορους οργανισμούς προστασίας του περιβάλλοντος, GreenNetwork, Tee Aid, Las Lagunas Ecological Park, Trees for the Future, American Forests and Treedom και τη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ για την Καταπολέμηση της Ερημοποίησης (UN Convention to Combat Desertification).
Τα τελευταία χρόνια δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις οι οποίες, υπό την πίεση των καταναλωτών που απαιτούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, προχωρούν σε αλλαγές των μοντέλων τους, αναθεωρώντας τις μεθόδους τους και εγκαταλείποντας πρακτικές δεκαετιών, με στόχο να περιορίσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.