Πώς η Opel έσωσε τον όμιλο PSA

NEWSROOM
Πώς η Opel έσωσε τον όμιλο PSA
Φωτο: Shutterstock

Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του γαλλικού ομίλου PSA και η προσθήκη της Opel στο χαρτοφυλάκιό του, είχε θετικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση των οικονομικών στοιχείων.

Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% στα 3,34 δισ. ευρώ, ανεβάζοντας το λειτουργικό περιθώριο σε νέο ρεκόρ 8,7% το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση.

Η κερδοφορία σημειώθηκε παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεών της κατά 13%, λόγω της μειωμένης ζήτησης στις αναδυόμενες αγορές. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 24% στα 1,83 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απέκτησε την Opel-Vauxhall από την General Motors το 2017.

Μεγάλο μέρος της βελτίωσης του λειτουργικού κόστους προέκυψε από τη σταθερή ενσωμάτωση των τεχνολογιών και των αρχιτεκτονικών των οχημάτων που υποστηρίζουν τα νέα μοντέλα σε όλες τις μάρκες του ομίλου (Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall).

Η PSA σπεύδει να παράγει ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα για να συμμορφωθεί με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τις εκπομπές αυτοκινήτων και να αποφύγει τα πρόστιμα.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες μέχρι το 2021 και σε όλη τη σειρά προϊόντων της τέσσερα χρόνια αργότερα.

Το 2018, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 1% των εγγεγραμμένων πωλήσεων του ομίλου PSA.

«Είμαστε έτοιμοι για την ηλεκτροκίνηση και για να αγκαλιάσουμε τις επόμενες τεχνολογικές προκλήσεις», δήλωσε ο CEO Κάρλος Ταβάρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ