Οι κινεζικοί κολοσσοί που αποτελούν πλέον παγκόσμια brand
Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, αλλά και η τεχνολογική εταιρία Tencent συμπεριλαμβάνονται στην ομάδα των επιχειρήσεων με τις δέκα πιο σημαντικές εμπορικές ταυτότητες σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τα στοιχεία επιχειρηματικής αναφοράς.
Η αξία της εμπορικής ταυτότητας της Alibaba κατέγραψε ετήσια αύξηση 16% στα 131,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μετακινήθηκε κατά δύο θέσεις, στην θέση επτά και για πρώτη φορά βρίσκεται πιο μπροστά από την Tencent.
Η Alibaba έχει την πιο σημαντική εμπορική ταυτότητα στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία της αναφοράς (2019 Brand Top 100 Most Valuable Global Brands) για την κατάταξη των πιο σημαντικών εμπορικά επιχειρήσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην 8η θέση της κατάταξης βρίσκεται η Tencent, με την εφαρμογή πολλαπλών χρήσεων WeChat, καθώς έπεσε τρεις θέσεις σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, με την οικονομική αξία της εμπορικής ταυτότητας της να έχει μειωθεί κατά 27% ή κατά 130,9 δισεκατομμύρια δολάρια.