Η Κροατία στοχεύει στην κινεζική αγορά

NEWSROOM
Κροατία
Φωτό: Shutterstock

Η Κροατία διαθέτει ένα ελκυστικό "πακέτο" προσέλκυσης Κινέζων επισκεπτών, ωστόσο υπάρχουν προβλήματα με το καθεστώς θεωρήσεων εισόδου (βίζα), την έλλειψη απευθείας πτήσεων και την ανεπάρκεια ενημερωτικών φυλλαδίων στην κινεζική γλώσσα, όπως επισημαίνει η κροατική ProConcept.

Η πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά της Κροατίας, σε συνδυασμό με τη γαστρονομία και την πληθώρα δραστηριοτήτων που προσφέρει στους επισκέπτες αποτελούν "ισχυρό χαρτί" για την επίτευξη του στόχου ενίσχυσης του μεριδίου των Κινέζων τουριστών, τόνισαν εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη ασιατική αγορά.

Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα στοιχεία που παρουσίασε η επικεφαλής της ProConcept, Αντρέγια Γκάζντεκ (Andreja Gazdek), «το 2018 μόλις το 6% του κινεζικού πληθυσμού διέθετε διαβατήρια, ποσοστό που "μεταφράζεται" σε περίπου 80 εκατομμύρια άτομα, και, αναμένεται ότι μέχρι το 2020 περίπου 200 εκατομμύρια άνθρωποι θα έχουν ταξιδιωτικά έγγραφα. Οι Κινέζοι μπορούν να ταξιδέψουν σε 36 χώρες χωρίς θεωρήσεις εισόδου, συμπεριλαμβανομένων της Σερβίας και της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης».

Η Κροατία - πρόσθεσε η κ. Γκάζντεκ - δεν περιλαμβάνεται σε αυτές τις χώρες, οι θεωρήσεις εισόδου είναι αναγκαίες και αποτελούν εμπόδιο για την άφιξη Κινέζων τουριστών, με αποτέλεσμα οι Κινέζοι να επισκέπτονται τη Σερβία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το Μαυροβούνιο και άλλες χώρες και σε μικρότερο βαθμό την Κροατία.

Το 2011, οι Κινέζοι επισκέπτες έκαναν 11 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό και το 2018 ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στα 160 εκατομμύρια. Η Κροατία πρέπει να αδράξει την ευκαιρία και να προσελκύσει μεγαλύτερο μερίδιο επισκεπτών από τη συγκεκριμένη ασιατική αγορά, είπε η κ. Γκάζντεκ.

ΣΧΕΤΙΚΑ